Samsung E-700 datakabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

poekie

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2004
Hoi allen.

Beetje rare vraag:
Ik heb een Samsung E-700. Het beeldscherm is kapot, maar er staan nog een heleboel leuke foto's op van m'n dochtertje. De vraag is nu, is er iemand met een datakabel voor dit apparaat, die ik zou kunnen lenen, of overnemen voor een zacht prijsje, zodat ik de foto's via de computer eraf kan halen?

bvd

Poekie

Poekie

Er zijn van die winkeltjes waarin je frontjes voor alle soorten mobieltjes kunt kopen, en hoesjes etc. Vaak zijn er ook van die kabels te koop, vaak met driver op cd rom, waarmee je dus je bestanden vanuit je mobiel naar de pc kunt versturen. Incidenteel zie je ze ook op markten en braderien. Pakweg 1,5 jaar geleden nog eentje gekocht, toen 15 euro. Voor de meest gangbare merken is wel wat te koop, welke voor verschillende type's te koop is.Heb alleen het telefoonnummer niet (meer), maar is met 2 dagen geduld achter te komen. Grote kans op de bonnefooi heb je op zaterdag, de markt in Utrecht bij Vredenburg, net buiten Catherijne (voor als je aldaar in de buurt bent).

groetjes
Math Wenders

Poekie

GSM City / Ajmal inm. & exp. heeft wat je zoekt, Hoogstraat 134 3011 PV Rotterdam, 5 min. lopen van ns station Blaak, T 010-4121571 F 010-4126498 ajmal112@hotmail.com

groetjes
mathwenders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan