RHPJS
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 12 apr 2008
- Berichten
- 1.061
Beste leden,
5 februari j.l. een Samsung E250 aangeschaft.
Voldoet aan mijn eisen (behalve MP3 Speler...) en verder een uitstekend toestel.
Bij de eerste reparatie resette de telefoon zich minstens één maal per dag. Vervolgens hetzelfde probleem en ook weer ter reparatie aangeboden.
Inmiddels, ruim 9 maanden verder, vertoont hij weer kuren.
Zo heeft de FM-Radio inmiddels vrijwel overal geen bereik meer, en als ik muziek luister kan ik niet aannemen met het indrukken van een knopje die aan mijn headset zit (tevens zit er ook een microfoontje).
Nou is mijn vraag:
Kan ik nou gewoon mijn telefoon wisselen of mijn geld terug vragen of iets anders?
Want ik heb niet zoveel zin in weer dat gezeur van 3 weken telefoon missen. En helemaal als ik nou na de garantieperiode van 1 jaar weer kuren gaat vertonen, hoe zit dat dan?
Iemand die dit wel eens heeft meegemaakt (vast wel)?
Ook iemand die misschien weet wat mijn rechten zijn (geld terug etc...)?
Bij voorbaat dank!
RHPJS.
5 februari j.l. een Samsung E250 aangeschaft.
Voldoet aan mijn eisen (behalve MP3 Speler...) en verder een uitstekend toestel.
Bij de eerste reparatie resette de telefoon zich minstens één maal per dag. Vervolgens hetzelfde probleem en ook weer ter reparatie aangeboden.
Inmiddels, ruim 9 maanden verder, vertoont hij weer kuren.
Zo heeft de FM-Radio inmiddels vrijwel overal geen bereik meer, en als ik muziek luister kan ik niet aannemen met het indrukken van een knopje die aan mijn headset zit (tevens zit er ook een microfoontje).
Nou is mijn vraag:
Kan ik nou gewoon mijn telefoon wisselen of mijn geld terug vragen of iets anders?
Want ik heb niet zoveel zin in weer dat gezeur van 3 weken telefoon missen. En helemaal als ik nou na de garantieperiode van 1 jaar weer kuren gaat vertonen, hoe zit dat dan?
Iemand die dit wel eens heeft meegemaakt (vast wel)?
Ook iemand die misschien weet wat mijn rechten zijn (geld terug etc...)?
Bij voorbaat dank!
RHPJS.