Samsung E600

Status
Niet open voor verdere reacties.

Feiko

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2002
Hoi allemaal....
Ja ik heb dus ook een samsung E 600,wil graag mijn foto's naar mijn pc brengen. Heb een pc link kabel op com 3. programma gedownload....maar nog niks foto's. 1..Heeft iemand ooit wel es een foto van zijn mobiel op de pc gekregen????
2.. Vertel me dan a.u.b. wat ik fout doe.

Groet Feiko:confused:

Heb je het progje easygprs? Want daarmee kan je alleen foto's van je compu naar je telefoon sturen maar niet omgekeerd!

Natuurlijk kun je wel foto's en afbeeldingen uploaden naar je telefoon, en je foto's downloaden naar je pc! Heb zelf ook een E600, en dit werkt perfect! Wel moet je hem op com1 aansluiten, en zorgen dat je snelheid niet te hoog of te laag is, ->11duizend nog wat!

Ga er vanuit dat je easygprs gebrukit ;)!!

Dank voor je reactie..... Ja die heb ik en die geeft ook aan dat het alleen kan, van pc naar mobiel. Maar wat moet ik hebben om het andersom te doen...van mobiel naar pc..
Feiko

Als ik hem op com 1 zet reageert hij helemaal niet...

Ook als ik mijn kabel aansluit komt er niet automatich van xp ..er is een nieuwe hardware /software gevonden..??? ik kan deze kabel nergens ontdekken op mijn pc ??? hij geeft niks aan.

Dit doe je met "filemanager" in het progje easygprs! Selecteer daar de map "foto's" (van je telefoon) en selecteer de foto's die je wilt downloaden! Klik dan op de pijl naar beneden en het downloaden begint! Eitje...

Dan moet je wel weer in Egprs de com-poort wijzigen, he!

ja ik heb hem gewijzigd....maar com1lukt niet. Zelfs kan ik niet bij "filemanager"komen deze is ligtgrijs...kan hem niet aanklikken???

Moet ik misschien iets veranderen ??? ja weet nie wat hoor maar net als ik schreef de pc herkent de kabel nog niet ??

Mmm, dat is raar!
En als ie op com3 zit dan begint easygprs wel (bij opstarten van prog) je sms-en en telefoonlijst te kopieeren?
Ging er vanuit (is hier tenminste zo) dat die het alleen op com1 doet!
Maar als het progje je sms-en en telefoonlijst begint te downloaden bij het opstarten dan heb je contact met je telefoon!
Als dat het geval is doet filemanager het wel (hoop ik)

Kijk maar eens op mijn site, heb al veel foto's geplaatst! Alle gemaakt met mn foon!

He thanx tarabass, d8 dat het niet kon maar zelfs bij mn e710 werkt het! Of haalde ik nu twee dingen door elkaar en kan je nog geen java games naar je telefoon sturen? Er was iets wat niet kon:D

PPfffffffffffff nu ben ik helemaal :mad: dat het mij niet lukt...mooie foto's en duidelijk had ik niet verwacht.(leuke pup trouwens)

Ik kan dus ook niet ven pc naar e600 heb het net geprobeert....Ik denk dat de poort niet herkent, dat ie een kabel moet herkennen ofzo.... hoe kan ik mijn poort veranderen...'k heb gehoort dat het misschien wel aan de poort kan liggen, bv dat die een nr heeft en dat je dat moet veranderen ?????

Ik begrijp het echt niet

Dat van die java-games, dat klopt! Dat lukt (nog) niet. Misschien dat er ooit een update voor komt maar dat weet ik niet!

@Feiko: Als het progje sms-en en telefoonlijst begint te downloaden bij de opstart heb je contact! Het wereldbolletjuh draait dan ook(rechtsboven in de hoek)! Kan je verder niet helpen met die poort, maar kan je verzekeren dat het moet lukken, dus blijven proberen! Heb ook nog ff gegoogled voor je...

i love google

Wie weet staat er wat tussen...:thumb:

ps: de pup heet bandit, wat een liefie he:p

Oke.. nou bedankt voor de moeite die je hebt gedaan....hoop dat iemand dit leest en me verder kan helpen....

Bedankt Feiko:thumb:

Vraag me af of het nog gelukt is met je foto's downloaden! Wilde je nog ff aanraden om het in de volgende stappen te doen(al zul je dit wellicht weten):

Prog instellen op de te proberen compoort!
Computer uitzetten, kabel aansluiten!
Egprs proberen (doe dit een paar x want soms weigert ie)!
Lukt het niet, deze stappen overdoen maar dan op bijv. poort 2!

Ga dus gewoon je poorten af!

Dan moet het echt lukken! Echter weet je wel zeker dat je de goeie kabel hebt(welk type-nr?), weet uit ervaring dat dit één van de meest voorkomende problemen is!

Hoop dat het gaat lukken, en bedankt nog voor je berichtje op mijn forum, lachen!

Oja, volgens mij herkent de computer geen nieuwe hardware hoor, als je de kabel aansluit.

Hoi , Ja ik weet niet hoe ik mijn poorten af moet gaan...op dat progje staan alleen com1 en com3... Ik hoorde dat ik in mijn bios, de com 1 op automatisch moest zetten. Ik weet alleen niet hoe com1 heet is bios...
En waar kan ik anders mijn poorten zien...He wat een vragen weer he.
Feiko

ps...heb alles gedaan wat je schreef....uit aan...gewoon met de hand getypt com 2 enz....het helpt allemaal niks.Alleen als het progje op com 3 staat reageert hij maar kan ik niet ik de filemanager komen.....:confused:

Vreemd!
Dus het progje begint op compoort3 je telefoonlijst en sms-en te importeren, maar je kunt niet op filemanager komen?
Ga je via de sneltoets op de werkbalk naar fm of via het menuutje extra, of wil dat gewoon allebei niet?
Laat je je telefoon wel aanstaan?
Staat de snelheid wel op 115200?
En een melodie of plaatje zenden naar je telefoon wil wel?
Heb je wel versie 2.1.8?

En de compoort in je bios is toch de "serialpoort"...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan