Samsung e720

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dolby-

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Hallo Helpmij.nl,

Ik heb de Samsung e720. Het is vrijdag dus ik denk echt zo dag om te prutsen ermee, en ik koop een datakabel ervoor, en download en installeer de software ervoor, Samsung PC Studio 2, Pimps & File Manager.

Ik kom er echt niet uit, wie kan mij precies uitleggen hoe ik verbinding krijg ik met mijn Telefoon (vanaf mijn pc) zodat ik muziek, afbeeldingen, en andere spullen erop kan zetten.

Bij voorbaat Dank,

Michael

zo ie zo is het aan deze kant van de wereld zaterdag:confused:

heb je eerst alles geinstaleerd en toen pas je telefoon er aan gehangen? en ondersteunt je telefoon het wel? zal wel anders is er geen kabel voor te krijgen. start pc studio op en kies verbindings instellingen op de taakbalk rechtermuisknop op icoontje. en selecteer usb kabel. start ook je telefoon eens op nieuw op en heb je na de instalaite je pc opnieuw opgestart? zo niet ff doen.

zo ie zo is het aan deze kant van de wereld zaterdag:confused:

Toen ik de data-kabel kocht was het vrijdag, en toen k ging prutsen, kon je dit echt niet bedenken of wilde je grappig doen?

heb je eerst alles geinstaleerd en toen pas je telefoon er aan gehangen? en ondersteunt je telefoon het wel? zal wel anders is er geen kabel voor te krijgen. start pc studio op en kies verbindings instellingen op de taakbalk rechtermuisknop op icoontje. en selecteer usb kabel. start ook je telefoon eens op nieuw op en heb je na de instalaite je pc opnieuw opgestart? zo niet ff doen.

Mijn mobiel ondersteund dit zeker ja, ik heb zelfs de datakabel voor Samsung e720 dus dat zit ook goed. Maar het lijkt of me PC geen verbinding met me mobiel kan maken, of andersom, moet je meer dan alleen PC studio 2.0 installeren? een Windows-Driver of iets?

Bij voorbaat dank.

zo jij bent goed wakker ja als het goed is staat er ook ergens een usb driver die eerst instaleren en dan pas je mobiel er aan hangen. anderzom gaat helaas niet werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan