samsung E800 met infrarood

Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
IK heb een samsung e800 en een laptop met infrarood.
Ik probeer met het programma easy gprs, plaatjes over te zenden naar mijn mobiel. Maar dit lukt niet.
Bij de wizard van easy gors" staat een foutmelding: fout in AT Commando. Hoe kan ik dit oplossen, zodat het werkt met het infrarood.

Alvast bedankt,
groetjes Helma

Weet niemand er hier een antwoord op. Je moet toch met infrarood een plaatje kunnen verzenden naar je mobiel.

Wie kan mij helpen.,

Groetjes Helma

Ik heb op de site van Samsung gekeken, de eerste keer al dat ik je vraag zag en ben daar niks tegengekomen van fouten met infra rood. Wel gaf de site aan dat je voor de diverse verbindingen andere software nodig hebt. Dit vind ik opzich vreemd, maar goed. Heb je ook al op de site gekeken? Want je kan ook je vraag aan hen stellen.

Het moet kunnen, de telefoon beschikt nu eenmaal over infrarood.
Heb je wel gelet op de extensies die de telefoon aankan, niet dat je gif plaatjes zend naar je telefoon terwijl deze misschien alleen jpg bestandjes aankan?

Ik kan namelijk niet op de site achterhalen van Samsung welke plaatjes deze ondersteunt.

Groet en een fijne avond verder

Bedankt voor je antwoord ik heb gelijk een mail gestuurd naar de samsung. Nu even afwachten. Ik zal de oplossing hierbij dan vermelden.

Ik dacht eerst dat het aan mijn laptop lag maar dat is niet zo want met nokia lukt het direct.

En de plaatjes klopt wel.

Groetjes Helma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan