samsung e800 pakt alleen orange simkaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

koozie<3

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Berichten
198
Hallo,

Heb hier een samsung E800 van mn zusje..ze heeftzelf een nieuwe dus heeft ze deze niet meer nodig.

Ik wil kijken of hij een beetje handig is in het gebruik enzo.
De telefoon is simlock vrij..althans dat schijnt wel zo te zijn.

Alleen hij pakt mijn simkaart (hi) niet. :confused:

Is dit omdat er alleen een orange simkaart inkan??
Hoop het snel te horen!!

Groeten
 
Kennelijk is het toestel niet simlock vrij:(, anders had je de HI kaart moeten kunnen gebruiken.:confused:
 
daar was ik dus al bang voor:confused:


nouja, heb zelf nokia 2600 geloof ik dus mag opzich niet klagen qwa telefoon.
en heb ook nog samsung..maar dat toestel is zelf geblokkeerd..
achjaa zit ook allemaal niet mee die telecommunicatie van tegenwoordig met allemaal locks e.d. :p

toch bedankt voor de gruwelijk snelle reactie ;) :cool:

Later!
 
Simlock ????

Wanneer je Samsung E800 ( die van je zus is geweest ) ouder is dan 1 jaar dan is het unlocken gratis.! De code kan je vragen aan je provider waar die op gelockt is,in dit geval is dat Orange.
Is die niet ouder dan 1 jaar ,kan je ook met behulp van GooGle naar de benodigde tools zoeken om het zelf te doen.;)
 
Laatst bewerkt:
Mjah dat is waar..


ik ga wel wat zoeken op google! :thumb:

Bedankt voor de reacties en tips:)
 
Om het zelf te doen houdt natuurlijk wel een risico in en het is niet voor elk toestel zelf te doen! Ik zou op zoek gaan naar een unlocker in je buurt, die heeft er meestal de juiste spullen voor en de ervaring. Zo duur is dat ook niet!
 
Dat kan je niet zomaar zelf doen daar heb je een speciale kabel voor nodig etc
 
unlocken

Dat kan je niet zomaar zelf doen daar heb je een speciale kabel voor nodig etc


Lokoloko , volgens mij heb je bij het unlocken van de E800 geen kabel nodig.Om de simlock te verwijderen moet je een code invoeren,dus geen kabel nodig,De code zal er ongeveer zo uitzie *#(letters)+3245638-3888#. Bij het unlocken van een Nokia is het in iedergeval wel zo.;)
 


Wat je daar laat zien is een uitgebreid systeem om te unlocken en flashen etc. ,voor het unlocken van de providerlock is het intoetsen van een code voldoende.;)
Heb in het verleden een Samsung gehad en na een jaar T-Mobile gebeld voor de unlock code, ze hebben mij toen een brief gestuurd met de code voor het unlocken,inclusief een stap voor stap uitleg hoe ik de code moest invoeren.;)
 
Laatst bewerkt:
Hi,I am using this http://www.onlinegsmunlock.com/ site's code for my Samsung mobile with Orange Sim unlocking successfully ,this site provides all model mobile unlocking with various service provider,now my Samsung is working well.
 
@ sowmika: this thread is more than 3 years old by now.
Don't you think the problem is already solved ??
 
@RooieFik,

Niet nodig daarop te reageren enkel een misbruikmelding is voldoende, de moderators pakken het dan verder op.

Deze sluit ik nu.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan