Samsung E800/ USB Datakabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jabuzero

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2000
Berichten
421
Hallo,

Ik ben in het bezit van een Samsung E800 en heb vandaag een datakabeltje aangeschaft.
Als ik bijgeleverde driver installeer wordt de telefoon niet in EasyStudio PIMS & File Manager herkend.
Ook in apparatenbeheer wordt geen com3 aangemaakt wat wel zou moeten.
Het apparaat is nergens op de pc terug te vinden, het enige wat ik kan vinden over de driver is een vermelding in de lijst onder software in het configuratiescherm.

Heeft iemand ervaring met dit toestel of dit probleem, dan hoor ik het graag....

alvast bedankt,
 
Probleem opgelost !!

Ik ben als volgt te werk gegaan, eerst heb ik alle software en drivers weer verwijderd en het datakabeltje losgekoppeld.
Na het opnieuw opstarten van de computer heb ik eerst de USB driver geinstalleerd de computer weer opnieuw opgestart en daarna pas het kabeltje weer aangesloten.
Windows gaf meteen de melding dat er een Prolific USB-to-Serial Comm Port (COM3) is gevonden.
Daarna heb ik EasyStudio PIMS & File Manager geinstalleerd en bij Bestand/Instellingen de com poort veranderd in Com3.
Ook heb ik een ander USBslot gebruikt, wellicht dat hier ook nog verschil in zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan