Samsung E900 Tips

Status
Niet open voor verdere reacties.

LinkinParkFan

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Hallo,

Ik ben nu bijna een jaar gelukkig gebruiker van een Samsung E900, maar ik wel er nu wel iets meer uit kunnen halen, weten wat de limit is.

Wat kan ik op mijn telefoon qua software erop zetten, behalve games. Hoe kan ik hem helemaal ''tweaken'', zijn hier mensen die veel ervaring hebben met dezelfde of een lijkende telefoon, die zou ik graag op msn toevoegen!:thumb:

Vriendelijke groet.

Peter,:cool:

Hoii, ik heb ook een samsung E900 en ik ben benieuwd of er ook meer valt uit te halen.
Ik had nog een vraagje, bij andere samsungs zoals de samsung G600 kan je als achtergrond een bewegend plaatje, volgens mij heet dat screensafer ofzo. Bij andere samsungs staat dat er standaard op maar bij de samsun E900 niet. Weet iemand misschien of dat kan? En waar ik dat vandaan kan halen? Alvast bedankt.
Groetjes Twan

Daar ben ik ook benieuwd naar, want op de telefoon is er wel de optie om een filmpje op de achtergrond te zetten, maar dat werkt niet:shocked:

Daar ben ik ook benieuwd naar, want op de telefoon is er wel de optie om een filmpje op de achtergrond te zetten, maar dat werkt niet:shocked:

Dan moet je bij je camcorder naar instellingen en dan bij opnamenstand limiet voor mms en dan kan je ze als je achtergrond doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan