Samsung G600: Micro SD card?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TerKat

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
meshchien is het kliksysteem stuk in je mobiel heb ik ook een keer gehad met een camera
en formatteer die kaart eerst voor je hem gebruikt !

Ik heb hetzelfde probleem. Na heel vaak duwen, klikt ie uiteindelijk wel vast. Maar ik krijg geen melding op het scherm.

Ik denk dat ik de kaart dus ook moet formatteren. Maar hoe doe ik dat dan??:confused:

Alvast bedankt voor het antwoord,
TerKat

Klik rechtermuisknop op de verwisselbare schijf (de geheugenkaart) en klik op formatteren.

Klik rechtermuisknop op de verwisselbare schijf (de geheugenkaart) en klik op formatteren.

Maar mijn pc ziet helemaal geen verwisselbare schijf! En op de telefoon kan ik ''massa-opslag'' niet instellen....... :o

Mmm...verwijder de driver eens. Probeer het daarna eens opnieuw (eerst rebooten).

nou..... ik ben dus een echte nul op dit gebied. Weet wel ongeveer wat een driver is, maar hoe die te verwijderen? Nee, dat gaat niet lukken. :confused:
O, en dat was ik nog vergeten, mijn pc draait op Vista.

Driver verwijderen in Vista:

# Ga via het "Startlogo" linksonder naar "Configuratiescherm"
# Klik op "Systeem en onderhoud"
# Ga vervolgens naar "Apparaatbeheer"
# Rechtermuisknop op het betreffende apparaat (klikken)
# Kies voor "Installatie ongedaan maken"
# Klik nu op "OK"
# De drivers zullen gedeïnstalleerd worden

mmm....
Bedankt voor alle moeite. Ik ga nog even nadenken of ik dit aandurf! :rolleyes:

Zolang je de goede driver verwijderd kan er niets misgaan.
Het is een usb-apparaat, dus onder dat kopje moet je kijken.
Volgens mij (weet het niet zeker.:o), kun je gerust alle sub-apparaten verwijderen, die zullen allemaal opnieuw worden geIïnstalleerd, maar wacht voor de zekerheid op bevestiging hiervan van een ander.:thumb:

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb jou vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan