Samsung G600 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

McDaddy

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2008
Geachten,

Ik heb enkele probleempjes met mijn G600.

1. Ik lees overal op het net dat er mensen zijn met het probleem dat PC 3 Studio melding geeft dat er een programma draait, bla bla bla. Heb dat ook aan de hand en al een aantal keer die code van *#52828..... ingevoerd en alles doorlopen. Dan gaat het weer goed, maar als ik dan dag erna probeer, gaat het weer niet en lijkt me niet logisch dat ik telkens die code moet gaan invoeren en dat schema moet doorlopen, of wel? Iemand oplossing?

2. Mijn agenda is heel voornaam op het toestel en ik gebruik die van Microsoft Outlook en die kun je dus op 2 manieren synchroniseren met PC 3 Studio. Ofwel via 'PC Sync' ofwel via 'Phone Editor'. Bij deze laatste moet je eerst die agenda inladen in de organizer en dan naar de telefoon. Lukt prima, maar is moeilijk om gegevens van telefoon en pc uit te wisselen onderling. Dus m.a.w. ik maak mijn afspraken ofwel op pc ofwel op gsm en die moeten onderling wisselen bij een synchronisatie en dat gaat daar niet. Dus veel te omslachtig. Dus methode 2 is dus via PC Sync, maar daar heb ik het probleem dat hij de uren misplaatst. Als ik in outlook een afspraak om 18.00u zet, staat die na synchronisatie in mijn gsm toestel op 16.00u en dat mag niet de bedoeling zijn. Bij mijn vorig toestel, sony-ericsson, was dit ook en heb dit opgelost door hem op GMT+2 te zetten, maar dit middeltje helpt niet bij de G600. Iemand een idee?

3. Ik maak al een jaar gebruik van een Jabra BT125 BT oortje. Werkt perfect, maar bij vorig toestel kon je ermee bellen, maar een inkomend gesprek nam die niet aan en kon je dan ook niet via oortje voeren. Dus een instelling in het toestel vervangen en opgelost. Maar nu heb ik dit met de G600 ook aan de hand, maar vind zo geen instelling terug. Dus ik kan wel opnemen als iemand belt, maar dan is het geluid en alles nog steeds via telefoon en niet via dat oortje. Als ik zelf iemand bel wel. Iemand een idee?

Alvast vriendelijk bedankt.

Daniel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan