Samsung Galaxy A52s, prima om aan te schaffen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet er dit van. Wat is het verschil tussen de A52 en de A52s?

De A52s is op bijna alle vlakken gelijk aan de 5G-versie van de A52: het design is exact hetzelfde, net als de accu, camera's, software, en het beeldscherm. Het enige verschil is de andere processor. ... Je ziet dat vooral bij de multi-core score de Galaxy A52s dichter bij de S21-serie ligt, dan bij de Galaxy A52 modellen.
Ik doe altijd kijken bij T mobile, maar er zijn goedkopere. maar scheelt niet veel. Succes. Is wel een goede keus. Aanrader wat mij betreft.

https://www.galaxyclub.nl/nieuws/ho...amung-galaxy-a52s-in-vergelijking-met-de-a52/

Laatst bewerkt:
Ik heb hem in oktober aangeschaft maar ben geen grote gebruiker (zelfs alleen pre-paid en gebruik via wifi)
Hij bevalt me prima al wordt ik soms moe van de veelheid aan menu-items. Maar dat is Android 11 en niet de hardware.
Eén ding stoort me echter wel: ik gebruik regelmatig whatsapp op mijn desktop en daarvoor moet de gsm via wifi met het internetnet verbonden zijn. Het gebeurt om de haverklap dat de gsm blijkbaar zijn wifi uitschakelt (echter alleen in shutdown mode). Daar heeft de whatsapp desktop dan last van want dan moet ik eerst de gsm activeren voor ik verder kan.
De gsm heeft er zelf geen last van want du moment ik de gsm activeer is de verbinding weer ok.
Kan een instelling zijn maar soms gaat het ook de hele dag goed.
Ik heb de werkelijk oorzaak nog niet gevonden in het woud van menu-items.

update:
Ik had hem aangeschaft als vervanger voor een J5 uit 2015. Bij deze liep ik vast op het gebrek aan voldoende geheugen. Verder is de J5 perfect en daarvan viel de wifi niet uit.

Laatst bewerkt:
@Lange Pier: Die had ik al eens doorgenomen en lijkt meer betrekking te hebben op "echte" verbindingsproblemen.
De instelling voor helemaal in bedrijf laten heb ik nog niet gevonden.
Ik zag net echter nog de instelling: "Beperk het batterijgebruik van apps die u niet vaak gebruikt". Die stond actief en heb ik uitgeschakeld. Lijkt me een goede kanshebber omdat het niet werken een beetje random lijkt.
"Spaarstand apps" had ik al eerder uitgeschakeld.

Als je geen WhatsApp-berichten kunt verzenden of ontvangen op je telefoon, is het ook niet mogelijk om WhatsApp Web of Desktop op je computer te gebruiken.
Deze zin zegt wat er aan de hand is.

Klopt idd maar is niet mijn probleem: zodra ik mijn ww heb ingegeven en de gsm is opgestart, komt ook de desktopversie weer in de lucht. en verdwijnt de gele melding dat er geen verbinding is van de desktop. Het gaat dus alleen fout als de gsm in sleepmode is (of hoe die mode ook mag heten). Dit brengt mij op het idee dat ik, als dit weer gebeurt, eens een berichtje/sms-je vanaf een andere gsm moet sturen om zeker te weten dat dit dan niet doorkomt.

Klopt idd maar is niet mijn probleem
Wel dus.
De desktop Whatsapp werkt alleen als de mobiel aanstaat, tis geen verbindingsprobleem maar een instelling van Whatsapp.

"De desktop Whatsapp werkt alleen als de mobiel aanstaat" Klopt idd en ik kan idd (nog) niet uitsluiten dat het een Whatsapp probleem is.
Daar kan ik achter komen als hij weer uitvalt en ik een sms-je stuur. Komt dit door dan ligt het aan Whatsapp, komt dit niet door dan ligt de wifi stil.
Ik heb nog geen andere truc kunnen bedenken om te ontdekken of het Whatsapp is of de wifi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan