Samsung Galaxy A54 heeft zwarte stip?

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Hoi Allen.
Wie kan mij verder helpen. Sinds kort heb ik een zwarte stip (rondje) bovenin het scherm staan. (zie foto) Na het ontgrendelen is het slotje dat er nu onder staat natuurlijk weg. Daar waar je normaal gesproken de telefoon helemaal uitzet (door de aan/uit knop lang in te drukken) kan dat nu niet meer. Ik wilde dit doen om te zien of hij na een nieuwe opstart wel weg was. Dat rondje blijf je trouwens altijd zien. Of je nu op whatsapp zit of een internet pagina voor hebt. Hij is altijd in het zicht. Wie weet hoe ik daar aan kom? Of beter gezegd, er vanaf kom. Groeten, Dump.
Zwarte stip.jpg

1728765709902.jpeg
Je bedoelt toch niet dit rondje?? Is een producteigenschap.

Nou ja....dat noemen ze de frontcamera, het lijkt me dus sterk dat je dit 'sinds kort' hebt omdat het er bij de fabricage al in gemaakt is.

au-feature-galaxy-a54-5g-sm-a546-536082271

Ter verduidelijking, de telefoon is van mijn vrouw dus ik weet niet wat en wanneer haar iets opvalt op het scherm. In ieder geval zag ze hem nu dus wel :) Op mijn oudere Samsung zit die stip/camera niet. En omdat ze haar telefoon niet meer uit kan krijgen door de aan/uit knop lang in te drukken legde ik daar een link. Voor wat betreft de camera tip alvast dank. Beetje oenig maar het is niet anders. Feit blijft dus dat ze haar telefoon nog steeds niet echt uit kan doen.

Ik zal een nieuw topic starten t.a.v. het niet uit kunnen doen. Ook na een harde reset wil het nog niet. Dank zover. Groeten, Dump.

Misschien dat het zo lukt?

Ook dit lijkt me een grappig troll-topic, in opvolging na Aart.
Even serieus: Als je eroverheen wrijft voel je een oneffenheid, en dus weet je dat dat het niet in de telefoon is, maar iets fysieks is.

Nog meer grappigs van deze categorie, of misschien ook niet.....
Gisteren kocht ik bij de Dunkin' een donut. Maar echt, wat een waardeloze winkel. Want er zat gewoon een gapend groot gat in :(.

Niet voor 1 gat te vangen dus.
Dat probleem had ik ook in een Bagle Shop.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Hoi Aar. Een ding is zeker, het zit onder het glas en er is echt niets fysieks aan het oppervlak van te voelen. Het is spekglad. Mijn wederhelft heeft de telefoon nog niet zo lang en op de achtergrond van die "zwarte stip" zit precies op een achtergrond foto waar het ook donker is. Ik vind het zo gek nog niet. Ja, het is een beetje oenig. En omdat ik het niet op mijn oudere samsung heb verbaasde mij het ook.

Hoi Edmoor. Dank voor je tips. De eerste optie kende ik wel. De tweede middels de powerknop nog niet. En Bixby hebben we uitgeschakeld want dat programma vinden wij niet leuk. Inmiddels is het probleem nog steeds gaande maar ben ik nog zelf eerst aan het zoeken.

Groeten, Dump.

Swipe van bovenaf naar beneden, en dan kan je de telefoon uitzetten.
Ergens in de instellingen kan je ook de rechterknop instellen op aan/uitzetten van toestel.

Correctie: swipe twee keer vanaf boven, en je ziet de uitknop op je display bovenaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan