Samsung Galaxy ace Muziek probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

OceanincHero

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 sep 2012
Hallo allemaal,

ik heb sinds een paar maanden een samsung galaxy ace telefoon die mij opzich zeer goed bevalt.
maar ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn telefoon in het muziek gedeelte.
elke keer als ik muziek afspeel gaat het voor een tijd goed. maar daarna speelt mijn telefoon uit zichzelf andere nummers af, zet hij de muziek op ''pauze'' of ''afspelen'' en doet het geluid sterker of zwakker.
op mijn mobiel zit een schermbeveiliging dus het kan niet zijn dat ik het zelf per ongeluk doe met mijn broekzak.
weet iemand hier raad mee?

Alvast bedankt!

De volumeknoppen blijven ook in vergrendelstand werken, dus dat kan de volumeverandering verklaren. Ook kan het zijn dat de equalizer mislukt. Om de equalizer uit te zetten druk je in het scherm van een lied afspelen op optiemenu --> instellingen --> equalizer. Selecteer dan geen.
Maar voor het andere probleem heb ik geen directe verklaring; misschien heb je repeat all of willekeurig aan staan. En misschien heeft de Galaxy Ace knoppen die zorgen dat de muziek op pauze gaat en afspeelt.
Trouwens, ook al heb je vergrendeld, de muziek kan je altijd blijven regelen. Als het scherm dus aangaat in je broekzak, en je drukt per ongeluk op iets, kan de muziek plotseling stoppen. Ook al heb je geen code etc. ingevoerd.

De volumeknoppen blijven ook in vergrendelstand werken, dus dat kan de volumeverandering verklaren. Ook kan het zijn dat de equalizer mislukt. Om de equalizer uit te zetten druk je in het scherm van een lied afspelen op optiemenu --> instellingen --> equalizer. Selecteer dan geen.
Maar voor het andere probleem heb ik geen directe verklaring; misschien heb je repeat all of willekeurig aan staan. En misschien heeft de Galaxy Ace knoppen die zorgen dat de muziek op pauze gaat en afspeelt.
Trouwens, ook al heb je vergrendeld, de muziek kan je altijd blijven regelen. Als het scherm dus aangaat in je broekzak, en je drukt per ongeluk op iets, kan de muziek plotseling stoppen. Ook al heb je geen code etc. ingevoerd.

Bedankt voor de hulp maar de equalizer stond al op normaal en het probleem zit er nog steeds in. weet iemand anders nog een oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan