samsung galaxy gio gaat niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel518

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2010
hallo allemaaal, het is al een heeeele lange tijd geleden dat ik voor het laatst op helpmij.nl ben geweest (1jaar of zoo)
de reden waarom ik terug ben gekomen is omdat ik een GROOOOT probleem heb met mijn mobiel:

een uurtje geleden ofzo starte ik mijn mobiel opnieuw op (op uitknop te drukken en dan op reboot te klikken).
maar toen ging het mis:
mijn mobiel ging gewoon uit maar hij ging niet meer aan!
het lijkt wel alsof hij dood is maar dat is ie niet, ik heb wat onderzoek op internet gedaan en meerdere mensen hebben dit probleem, maar nergens staat een oplossing :confused:
ik heb alles al geprobeert:
batterij eruit gehaald en er weer in gedaan, batterij er uit gehaald en er hem er een kwartiertje uit gelaten, mobiel opladen, in recovery mode opstarten (werkte ook niet, hij gaat gewoon helemaal niet meer aan) , aansluiten op de computer, kap eraf gehaald en op de aansluitingen van de batterij geblazen, sd-kaart eruit gehaald, enzo.
niks hielp!!!!
ik heb mijn mobiel nog maar een half jaartje en mijn moeder gaat echt heeeeeel erg boos worden (ze zit in een stress periode :confused:)
ik wil echt dat hij het weer gaat doen zonder dat ik naar mijn moeder of de winkel hoef........

alvast bedankt,
Daniel518

EDIT: samsung galaxy gio GT-S5660

Laatst bewerkt:
Hoi,

Denk terug naar de winkel dat dit toch de beste optie zal zijn gezien er nog garantie op het toestel zal zitten;) daar kan moeders toch niet moeilijk over doen:D

1ste: ik zal morgen naar de winkel gaan maar de thread blijft open, mischien word het nog opgelost :confused:
2e: mijn moeder kan daar HEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg moeilijk over doen :mad: toen ik ooit op mijn laptop een virus had gekregen mocht ik een maand lang geen tv of computer meer en ik moest steeds om half acht al naar bed en om 6 uur al opstaan :(

Mod edit quote verwijderd niet nodig maakt alles zo lang;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

Je vergat merk/typenr te vermelden.

Zo sluit je automatisch voor u nuttige tips/info uit.

Peter

Hoi,

Je kan hier toch niets aan doen:confused: maar zo streng zal ze toch niet zijn:o
@vdk_p volgens mij gaat het om een samsung galaxy gio hoor.

Laatst bewerkt:
heb net ontdekt dat als ik de batterij erin doe en je je oor dicht tegen je mobiel houd dat hij een zacht piepje maakt

Laatst bewerkt:
Ik had precies hetzelfde probleem als jij! tot aan het zachte piepje! Ben ermee naar een telefoonreparateur geweest en zij hebben mij vermeld dat ze het konden maken. Was echter wel een bedrag van 120 euro :(
Dat heb ik dus niet gedaan, maar zag op Groupon Rotterdam dat je korting kon krijgen op telefoonreperaties. Dus heb ik het opgelost voor 50 eurootjes :thumb:

Ik had precies hetzelfde probleem als jij! tot aan het zachte piepje! Ben ermee naar een telefoonreparateur geweest en zij hebben mij vermeld dat ze het konden maken. Was echter wel een bedrag van 120 euro :(
Dat heb ik dus niet gedaan, maar zag op Groupon Rotterdam dat je korting kon krijgen op telefoonreperaties. Dus heb ik het opgelost voor 50 eurootjes :thumb:

bedankt voor de tip :D maar weet jij nu hoe dit komt??? ik vind het wel erg raaaar

Fabrieksfout dat voorkoomt bij een van de eerste versies (bij mij in elk geval want ik had de samsung gehaald toen die net uit was! Heb je het kunnen oplossen?

Hallo,

Als je zegt dat je er niks mee heb gedaan, dan moet hij gratis gemaakt worden.

Groetjes, WDHBGS:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan