Samsung Galaxy Gio hoofdmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Julieke11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2012
Hallo, Ik ben in het bezit van een samsung galaxy gio. Onderaan het scherm staan de iconen voor het bellen, contactpersonen en instellingen. Vroeger stond hier ook het icoon van de berichten bij. Deze staat er nu niet meer, en wik ik terug op deze plaats krijgen. Hoe moet ik dit doen ? Als ik dit icoon naar beneden wil slepen wordt dit gewist.:confused:

Hoi en welkom op Helpmij.

Eerst een vraag; wat heb je gedaan of wat is er gebeurt dat er voor zorgde dat je icoon daar weg is? Voor zover ik weet kun je die vanuit de balk niet zomaar weggooien, althans, niet op mijn Ace... Heb je een sd kaart geïnstalleerd?

*edit*

Als je op je menuknop klikt (blauwe vierkantje), staat de picto dan wel tussen je andere picto's?

klik op je menuknop en daarna op je knop linksonder. Je ziet onderin nu "wijzigen". Klik je die aan dan kun je van en naar je balk slepen.

Laatst bewerkt:
Hoi,
Wel mijn kids hebben spelletjes gespeeld op mijn gsm en waarschijnlijk dit icoon doen verdwijnen.
Maar ...ik heb net gedaan wat je voorstelde en ... superrrrrr, icoon staat terug waar het vroeger stond.
1000 X dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan