Samsung galaxy mini en simpel.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

mimo68

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2010
Hallo,

Onlangs heb ik een Samsung Galaxy mini gekocht. Ik had al een simpel abonnement en kreeg nadat ik de simkaart in het toestel had gedaan een sms van Simpel met internetinstellingen. Deze heb ik gedowload op mijn telefoon.

Nu heb ik geen bundel om te internetten en wil dit ook niet. Thuis internet ik draadloos met mijn laptop. Maar.....ik wil ook als ik thuis ben eens kunnen internetten met mijn mobiel, maar als ik online ga, rekend Simpel mij direct kosten (5 minuten was 23 euro!!) oepssss. Ik wil gewoon via mijn eigen ziggo internet online kunnen gaan met mijn mobieltje.

Ik denk dat ik een verandering moet aanbrengen aan mijn telefoon, maar weet niet hoe of wat.

Wie helpt mij? ....alvast bedankt

Grs Astrid

Als je wifi op je telefoon hebt dan kan je gewoon via je ziggo abbonement verbinding maken
Dus daar zou je even naar moeten kijken

je moet naar "instellingen"
dan naar 'draadloos en netwerken"
dan klik je op "mobiele netwerken"
en zet dan "pakketgegevens gebruik" uit.

zo zet je je internet uit wat geld kost.

voor als je Wifi wil instellen hier een hele handige link

Laatst bewerkt:
Hoi Bert en Aloew,

Beiden heb ik uitgeprobeerd maar nog rekend simpel kosten voor het gebruik van internet. Weten jullie wat ik nu moet doen?

Grs Astrid

dan doe je toch iets fout denk ik, zodra jij de pakket gegevens uit hebt staan en op je wifi verbinding zit
zou het geen geld meer mogen kosten van je simpel abonnement
dus waarschijnlijk zit je niet op wifi
wat je misschien kan proberen simkaart eruit en kijken of je op internet kan komen
zo kan het in ieder geval geen geld van je abonnement of prepaid kosten

kijk desnoods even de handleiding van je toestel door voor wifi verbinding uitleg

ik lees ook dat je voor 5 minuten 23 euro kwijt was
dat vind ik ook wel achterlijk hoog moet ik zeggen

het is neem ik aan een abonnement zonder internet aansluiting

Laatst bewerkt:
Hoi Aloew en de rest,

Inmiddels is het probleem opgelost. Alle instellingen in mijn telefoon bleken goed te zijn, maar het bleek dat mijn GPRS bij Simpel aanstond. 'S nachts werd er dan data naar mijn telefoon gestuurd, zonder dat ik dit wist. Simpel heeft de GPRS voor mij uitgezet en nu is het probleem opgelost.

Allen dank voor het advies en het meedenken!!

Groetjes Astrid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan