Samsung Galaxy S aansluiten op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

3abosi

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2011
ik heb kies gedownload en galaxy sluit aan op mijn pc, maar dan geeft mijn apparaat aan dat het wel verbonden is met de pc, alleen de programma kies blijft aangeven dat het bezig is met verbinden...
kan iemand mij misschien helpen, aub?:(

*Baalt als een stekker dat een contract-overdracht een eeuwigheid duurt*

Ik neem aan dat je Samsung 'Kies' hebt geinstalleerd? Probeer die eens te her-installeren.

Heb je, op je telefoon, bij "Instellingen" ---> "Draadloos en netwerken" ---> "USB-instellingen" ---> "Samsung Kies" aan staan (geselecteerd)?

Zodra ik ''draadloos en netwerken'' open zie ik nergens ''usb-instellingen'' staan.
Op een rijtje dit is wat ik zie dan: Vliegstand, wifi instellingen, instellingen mobile AP, bluetoorh instellingen, VPN-instellingen, mobiele netwerken en als laatste Sychroniseren.

Probleem opgelost, probleem bleek te zijn dat ik een blackberry usb kabel gebruikte en dat was dus een soort van blokkade om tot een gehele verbinding met KIES te gaan.
Dank u allen zeer voor de hulp.:thumb:

Maar hoe is het dan als je wel een orginele kabel gebuikt staat dat ding nog uren te verbinden??:( momenteel kies versie 2.2.00.11032.12 geinstaleerd...:shocked: Draai op XP........

Btw mis ik wel, als ik naar apparaatbeheer ga, een een MTP function en die is weer nergens vindbaar op het net. Tenzij ik niet goed kijk....wel van alles geprobeerd, maar helaas:evil:

Greetz René:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan