Samsung Galaxy S I9000 Smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
Ik hoop dat hier meer mensen zitten die dit hebben.

Heb deze gadget sinds een paar dagen in bezit.

Alleen ben ik een digibeet op gebied van netwerk verbindingen etc.
reden waarom ik niet kon surfen op mijn PC en laptop (heb ik een aparte router voor) toen ik mijn mobiel gebruikte om te internetten, dit wel na heel lang zoeken waar het toch in hemelsnaam aan lag.

Ben er inmiddels achtergekomen, dat ik mijn instelling op wifi (router dus) moet uitzetten, maar ja dan kan ik weer niet internetten op de smartphone.

Euhh...iemand die hier iets zinnigs over kan vertellen?

Ook graag over Bluetooth
 
Laatst bewerkt:
Internet over bluetooth kun je wel vergeten...
 
Internet over bluetooth kun je wel vergeten...

Is geloof ik ook niet mijn prioriteit.
Wel even gegoogled wat het precies inhoudt...:D

Meer over dit wonderding voor belangstellenden:
http://www.abonnementmobiel.com/review-samsung-galaxy-s

Over die netwerkinstellingen: ik zal hier komende tijd even specificeren
waaruit ik zoal kan kiezen op mijn smartphone aan instellingen en dat misschien
een techneut hier wat meer (bij voorkeur in Jip/Janneke stijl:cool:) kan vertellen.

Heb vannacht nog even én op de Samsung én PC gestoeid, kan dus wel parallel.

Ter info: heb een Ziggo abonnement, 3 in 1 voor mijn standalone PC en Linksys router voor mijn laptop.

Wordt vervolgd.
:d
 
Laatst bewerkt:
batterijduur Galaxy

Ik moet mijn Samsung Galaxy elke nacht aan het net leggen. Is het bezwaarlijk als het apparaat de hele nacht aan de stroom zit?
 
Heb mijn Galaxy inmiddels meer dan een maand en ga er idd steeds meer de voordelen van zien.

Even over batterij laden, als ik veel internet, raakt de batterij idd snel leeg (minpunt), maar om hem de hele nacht te laten laden heeft imo geen zin, bij is de batterij al binnen het uur of iets meer weer vol.

Als ik het goed is kan ik met mijn Galaxy overal internetten, daar is mijn abo ook op ingesteld, maar dat is toch niet waar. Zou kunnen als ik net op een bepaalde plek het wachtwoord van een verbinding weet. Kan ik zien als ik netwerkinstellingen op mijn smartphone check. Vind het bijna logisch dat het natuurlijk niet kan.
Maar, familie van me heeft een iPhone en daar kan het wel??? Op de meest afgelegen plekken binnen NL, zou bij mijn Samsung toch ook moeten kunnen??? Ik snap het niet.

Mijn abo loopt bij Telfort (is feitelijk KPN)

Iemand?
 
Ik heb hier ook de galaxyS hier ook en ook telfort. Ik kan overal internetten, thuis via wifi wat ik heb ingesteld en via telfort.
Kijk eens op de volgende link of de instellingen goed bij je staan van telfort.

http://qelp.telfort.nl/#/Samsung/I9000-Galaxy-S/Internet/handmatig-instellen/1

Wat betreft de accu, ik kan met 1 accu ongeveer 2,5 dag toe. Ik heb er dan wel een custom rom op staan en een aangepaste kernel, die van hardcore. Die is gebaseerd op een langere levensduur maar ook een beter geluid bv.
 
Ahh, thx bedankt, zal de link eens doornemen.
Maar heb weer een andere vraag: zie ik wel eens mensen doen, handsfree bellen, zou met dit geavanceerde gadget ook moeten kunnen.
Onder welke appl/progje zou ik dit kunnen instellen? Of moet ik er iets voor downloaden?
 
Op handsfree bellen kan ik geen antwoord geven. Dat gebruik ik zelf niet.
 
Ik moet de instellingen nog wijzigen vwb internet, wel gelezen, zo op eerste gezicht duidelijk, toch bevreemdt het me dat dit alles niet standaard was ingesteld toen ik deze Samsung aankocht.
 
Ik heb dat zelf ook moeten instellen toen ik de galaxy kreeg. Is zo gebeurt dat instellen overigens. Na het instellen even de wifi uitschakelen mocht je die hebben aanstaan en testen of je het internet op kan.
 
Vwb handsfree bellen, was zo gepiept, tijdens telefoongesprek luidspreker gewoon aangezet.
Geloof dat het nu goed gaat met internetten via telfort netwerk, instellingen aangepast.

Vraag me nu af hoe het precies zit met voicemail. Net even vanuit mijn vast nr naar mijn mobiel gebeld, en een bericht ingesproken.
Zie dan op mijn mobiel een voicemail melding, alléén, hoe luister ik dat bericht af?? En verder verbaast het me dat het 0.10 kost...
 
Kijk eens op het forum van telfort. Waarschijnlijk kun je daar een antwoord vinden of eventueel een nieuwe vraag stellen.

forum telfort
 
dat je batterij zo snel leeg is is volgens mij normaal tegen woordig , mijn htc touch hd is ook super snel leeg als ik op wifi zit of 3g gebruik
 
Iets anders: wat ik niet zo goed snap is dat als ik mijn agenda (van mijn Galaxy) vul met afspraken, deze niet worden meegenomen, maar wel zichtbaar zijn op de agenda van mijn Google account. Rara..??
 
Ik heb ook sinds kort de gadget in bezit en heb de programma kies gedownload, maar als ik de gadget aansluit op mijn pc geeft het aan dat het verbonden is, alleen de programma kies blijft aangeven dat nog bezig is met verbinden...iemand misschien met een oplossing of ervaring met het zelfde gevalletje?
 
Vraag over roaming met mijn Galaxy, abo bij Telfort. Ben nu in NL, dus staat roaming aan.
A.s. Vrijdag ben ik in London, zou ik roaming uit moeten zetten.
Maar nu heeft het hotel, waar ik verblijf, gratis wifi. Wat houdt dit in: roaming aangevinkt houden? Of hoe zit dat? Of kan ik nu mijn smartphone helemaal niet gebruiken
tenzij ik (flink) meer voor wil betalen?
Wil niet voor onaangename geld verrassingen komen te staan als ik thuisben.

En wat als ik sms-jes verstuur? Of heeft dit niks met roaming te maken.
 
Ik heb ook een vraag:
Ik heb een Samsung Galaxy S2 en was benieuwd als je het geluid op stil zet of dan ook echt alles STIL is. en dat ik niet in 1x wordt gestoord door een eventuele notificatie of iets dergelijks...
Dus de vraag: Is de samsung ook echt stil als je hem op stil zet, of kunnen apps nog pushberichten sturen met geluid (bijv. email,whatsapp,buienradar,facebook)?
 
Ik ga deze van een slot voorzien. Topic stamt uit 2008.
slotje.gif


Graag een ieder dir een vraag heeft een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan