Samsung galaxy S i9000 traag en loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0444

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
Hallo allemaal
ik kreeg van mij vader zijn 2/3 jaar oude sgs en werkt wel goed maar loopt vaak vast 2/3 sec en apps (games) lopen goed maar dan loopt ie weer vast voor 2/3 sec ik heb hem hard gereset en ik heb mijn sgs nooit geroot en er staan maar 3 apps fb,whatsapp,avg

Ik wil niet rooten of 1sec click lag fix doen omdat mijn baterij snel leeg gaat
heb ooit een ace geroot en wa binnen 10 min,leeg dus..... Zijn er tips????

Alvast bedankt
Gr gast0444

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke software versie staat erop?

Ik hoop dat je bedoeld 2.3.6! Je kan de telefoon ook terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Misschien is dan het probleem opgelost en als dat niet is ligt het aan de hardware van de telefoon die verouderd is.

Het lijkt me inderdaad het beste de telefoon naar fabrieksinstellingen te zetten en te kijken wat er dan gebeurt.

Ik dacht dat hard reset fabrieks instellingen terug zet..

(edit)

Ik heb dit gedaan
Wipe data/factory nog wat als jullie dat bedoelen dan heeft het nie echt geholpen

ps zal ik ook WIPE CACHE doen want dat had ik niet gedaan

Laatst bewerkt:
Wipe cache kan geen kwaad om te doen normaal gesproken.

helpt het wel om mijn samsung sneller te maken?

Laatst bewerkt:
uitendelijk besloten om oneclickfix te downloaden, het werkt perfect bedankt allemaal voor jullie hulp

Graag gedaan veel plezier.

1 dag geholpen maar nu niet meer, kan iemand eff uitleggen hoe ik een hard reset doe waarbij ''al'' echt al mijn bestanden worden gewist ik heb veel dingen geprobeerd maar ik blijf steeds mijn fotos houden en bij /mnt/sdcard heb ik allemaal dingen van busybox whatapps sounds enz maar dat word niet gewist.
backup staat uit maar ik snap het nog steeds niet :( ik hoop dat iemand mij kan helpen

edit:

ps: ik heb geen sd kaart inzitten.. weird..

en terwijl ik oclf aan het installereen was moest ik jw4 hebben ik had jw5 maar wat is de verschil? en zou ik het terug naar jw5 doen of zo laten (jw4)?

Laatst bewerkt:
Zelfde probleem hier heb ook bijna geen apps. En toch super traag

je kan 4.2.2 rom downloade als je je i9000 heb geroot, maar je batterij wordt er echt slecht van dus daarom doe ik het ook niet

Ik heb zelf ook een topic gestart. En ik kwam erop uit dat je een hard reset moet doen dit doe je op de volgende manier.

1) Zet je telefoon uit
2) wacht totdat hij helemaal uit staat
3) druk de geluid harder+home knop+aan/uit knop tegelijk in.
4) je krijgt een menu met de geluidsknop kun je scrollen in dat menu.
5) selecteer wipe data/Factory setup
6) wacht terwijl het wordt uitgevoerd.
7) je telefoon start opnieuw en je telefoon is gereset

TIP: als je het zelf niet helemaal vertrouwd om zelf te gaan klooien met Android. Kun je denk ik beter naar de bel company of vergelijkbare winkel.

Voor meer info Lees mijn topic:
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...gt-i9000-traag?p=5017231&posted=1#post5017231

Dat wist ik al maar dat helpt niet, ik denk gewoon dat mijn hardware versleten is hij is al 3 jaar oud

ja denk het ook. die van mij is ook al erg oud.
en het is niet het nieuwste model maar toch...
mijn oude samsung galaxy gio was sneller.
terwijl deze processor beter is, meer ram, meer geheugen etc.
dus deze hoort veel sneller te zijn.

ik ga die van mij woensdag laten resetten bij de bel company.
ik zal het je even laten weten als het bij mij wel gewerkt heeft.
of als ik meer informatie heb van de bel company.

Is goed ik hoop dat het werkt voor je

mvg

Het heeft wel redelijk gewerkt. Het is nog steeds niet fantastisch snel maar ja het is niet het nieuwste model telefoon dus ik moet niet het beste van het beste Verwachten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan