samsung galaxy s plus gecrasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

rait007

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2012
Mijn samsung galaxy s plus is gecrasht na dat ik er een nieuwe update op wilden zetten via Odin3 v3.07
nu start mijn mobiel niet meer op en krijg ik deze symbolen te zien kijk naar de afbeelding.
ik heb van als geprobeerd maar ik krijg hem niet meer werkend ook geprobeerd te herstellen via odin multi downloader 4.43
met ops AriesVE en I9001XXKQE_I9001KPNKP2_I9001XXKPL_HOME.tar.md5
maar hij blijft dood wie kan mijn helpen hem weer aan de praat te krijgen.

raitbsod.jpg

Het is altijd belangrijk dat je weet welke update je wilt doorvoeren met Odin. Je moet heel wat fout doen voor hem 'Hard bricked' te krijgen. Ik raad je aan voor deze stappen door te voeren >> Klik hier <<
Werken deze stappen niet kan je hem altijd binnen doen naar een gsm winkel voor hem te herstellen :thumb:

Heb je pagina 131 van de handleiding al bekeken (rechtsonderaan) ?

de link heb ik bekeken in maar in die handleiding moet ik op een link klikken en iets downloaden maar die link daar werkt niet.

Handleiding klikken? Je hebt toch een papieren handleiding bij het ding gekregen hoop ik? Zo niet, dan kun je hier de .pdf downloaden.

Volgens mij heb je een niet meer reagerend apparaat, toch? Dat schrijf je namelijk in je startbericht.
Volgens mij wordt o.a. dit probleem op pagina 131 van de handleiding beschreven.

Bijlagen

• pagina 131.jpg
    pagina 131.jpg
    86,8 KB · Weergaven: 87
ja klopt maar mijn telefoon doet niks meer allen die symbolen geeft hij weer ik kan hem ook niet meer resten of naar fabriek instellingen gaan.

Mag ik jou dizzyboy97 het is gelukt wat ben ik blij bedankt.

Blij dat het opgelost is :D Probeer in de toekomst op te letten met welke updates je gaat doen en hoe ze je gaat uitvoeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan