Samsung galaxy s plus snel leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

aceraspirefan

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Hallo,

Op dit moment heb ik een Samsung Galaxy S plus. De telefoon is inmiddels 1 jaar en 2 maanden oud, alleen ik kon hem altijd best wel lang gebruiken zonder dat hij leeg was op die dag. Tegenwoordig gaat mijn mobiel amper 10 uur mee en dan staat het scherm niet op het felst ong. op de helft wifi uit mobiel internet meestal aan en ook de gps en bluetooth heb ik vrijwel nooit aan staan. Het grootste deel van de dag staat mijn telefoon op stand-by. Nu ben ik laatst even naar de Vodafone winkel gelopen, omdat ik daar een abonnement heb en die zei dat ik mijn mobiel moest updaten, alleen ik heb al de allerlaatste versie van de software dat is het rare dat zei ik ook tegen haar alleen moest ik het toen maar opnieuw doen alleen dan was ik wel alles kwijt. Nu is mijn vraag even weten jullie waar het probleem aan ligt en moet ik perse de software er opnieuw opzetten, omdat ik dan wel alles kwijt ben.

Zelf heb ik sinds juni 2010 de gewone Galaxy S en ik kreeg dit probleem ook na een jaar.

De combinatie van een luie accu en de nieuwste software zijn het probleem. De nieuwste software gebruikt meer stroom en doordat de accu lui is, gaat hij nog sneller leeg.
Ondertussen gaat mijn telefoon nog ongeveer 8 uur (puur standby) mee.

Wat doe je er aan? Nieuwe accu en versie 2.1 er op zetten.

oké nou ja dan zal ik even kijken of ik de andere software er weer op krijg, want dit is best wel vervelend... maar ik ben gelukkig niet de enige ;) die van mij haalt soms de 10 uur ook niet dan is hij al na 7 leeg terwijl het opladen wel weer redelijk lang duurt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan