samsung galaxy s+ stock rom

• Onderwerp starter Onderwerp starter nic01
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nic01

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2012
hallo,

Ik heb geprobeerd om android 4 op mijn samsung galaxy s plus te zetten d.m.v cwm, dit is dus mislukt (als ik de telefoon opstart nadat ik alles heb geïnstalleerd opent hij cwm).
Ik ben zo stom geweest om geen backup van de stock rom te maken en ik zit nu dus met een vervelend probleem, mijn vraag is dus kan ik ergens een backup van de stock rom voor mijn galaxy s plus downloaden?
dat ik dan mijn bestanden kwijt ben is geen probleem als mijn telefoon het maar weer doet (vandaag gekocht)

Hoi nic01,

Heb je wel na de update ervoor gezorgd dat je de fabrieksinstellingen hebt terug gezet?
Dat doe je in recovery menu, wipe user data, wipe cache, en dan ADVANCED settings, wipe Dalvic cache.

Als je dan toch terug gaat naar stock, kun je die hier downloaden, wel even registreren ( gratis ).

Succes!!

dit heb ik allemaal gereset, eerst de user data, dan het cache, dan het dalvic cache en dan weer user data maar ik krijg de rom niet geïnstalleert.

Ps: ik heb het geprobeert met odin op mijn pc (eerst kies verwijderd) maar dat lukte niet en nu staat er op mijn screen een telefoon dan een geel driehoekje en dan een pc, dit scherm wil niet meer weg ook al haal de de batterij er een paar minuten uit.

Ik heb de rom gedownload, welke manier is het beste (lees: makkelijkste) om hem te installeren?

Hoi nic01,

Als de telefoon uitstaat, dan in DOWNLOAD MODUS zetten Home knop, volume naar beneden, en power knop gelijktijdig in drukken, totdat je in Downloadmodus zit.
Dan ODIN opstarten, als het goed is heb je een enkel bestand gedownload, geen drie losse, dat bestand laadt je bij PDA in.
Telefoon aansluiten op de pc, totdat je ziet in ODIN dat hij daadwerkelijk aangesloten is ( bv. com 4)
Wees ervan overtuigd dat 'repartition' uitstaat gevinkt, anders heb je een brick.

Dan als het flashen klaar is, weer even in recovery opstarten- home knop, volume omhoog, en power knop- en wipe user data, wipe cache.
Dan zou hij het weer moeten doen.

Slotje erop

dit bericht is verstuurd vanaf mijn samsung galaxy s plus de stock rom geïnstalleerd met odin :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan