Samsung Galaxy S2 gepakt door de hond

Status
Niet open voor verdere reacties.

ClaudiaWD

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2011
Beste mensen,

Ik heb zojuist iets heel vervelends meegemaakt.
De hond heeft zojuist mijn lederen hoesje kapot gebeten met mijn telefoon erin.

Dit betreft een Samsung Galaxy S2 (net een week of 3 geleden gekocht).

Nu heeft de hond dus het lederen hoesje echt onbruikbaar gemaakt. Er zitten net geen gaten in, maar heel veel krassen en flinke tandafdrukken. Verder heeft mijn telefoon geen vreselijke beschadigingen, maar voor een telefoon waar ik € 530,-, vind ik het toch knap vervelend. Aan de bovenkant rechts in de hoek is de lak er op 2/3 plaatsen afgebeten (soort van afgeknapt) en aan de achterkant onderaan naast twee gaatjes rechts zit een deukje van zijn tand met een scheurtje ernaast.

Heeft iemand toevallig enig idee of ik hier iets aan kan doen, of ik hier toevallig garantie voor krijg e.d. en hoe ik dit mogelijk kan krijgen? Dat zou vreselijk fijn zijn.

Met vriendelijke groet,

Claudia

Mss als de hond van je vriendin/ouders of iemand anders goed verzekerd is.

Mijn telefoon is niet verzekerd. En ik zelf ook niet, denk ik? Ik ben net 18 ben blij dat ik dat gedoe met die verzekeringen allemaal heb gehad.

Over het lederen tasje denk ik wel wat te kunnen regelen (ik bel mijn oma op, die wilt dat wel voor mij doorgeven aan de verzekering). Maar mijn vader denkt dat ik voor de telefoon niets ga terugkrijgen.

En ik zelf ook niet, denk ik

Dan zou ik dat maar eens gauw gaan regelen.
Als je thuis woont, en je ouders zijn WA verzekerd (wat ik toch wel aanneem) is schade door je hond aangericht ook gedekt in normale gevallen.

Opgeven bij de verzekering normaal gesproken kun je ook prima het geld voor de mobiel terug krijgen,
Daarnaast zou ik ook zeker het hoesje opgeven ;)

Heel veel succes
Groetjes Remco

Hm, oke, bedankt!
Mijn ouders vertelden mij vandaag dat je waarschijnlijk bij je eigen geen geld ervoor terugkrijgt in de meeste gevallen.
En voor mijn telefoon kan ik dus om wat zeer lichte beschadiging ook gewoon opgeven?
Hij is immers wel net nieuw.

Bedankt.
Het hoesje was sowieso een reden voor het opgeven, ja, dus die doe ik zeker.

Je moet het niet bij je eigen verzekering opgeven maar bij die van je ouders of oma dan maak je veel meer kans

Succes

Oké, ik ga morgenochtend naar mijn oma om het allemaal te bespreken.
Ik hoop stiekem meer op geld voor de telefoon.

We gaan het gewoon proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Hartstikke bedankt voor de hulp.

Even voor de duidelijkheid.
Nogmaals, als je ouders WA verzekerd zijn kun je op een legale manier een claim bij hun verzekering indienen.
Dus niet naar oma, tante o.i.d. dan ben je de boel aan het belazeren wat niet eens nodig is.
En reken in de toekomst op weinig coulance, het wordt allemaal geregistreerd.

Thanks voor de tips.

Ik woon nog thuis en mijn moeder zei dat dat dan waarschijnlijk niet mogelijk is, maar pas als ik zelf uit huis ben.
Maar ik heb het inmiddels nog niet gevraagd. Oma wilde het wel proberen, maar ik ben er nog niet verder op in gegaan.
Ze zei wel dat het zakje waarschijnlijk wel vergoed werd (ik heb me neergelegd bij de telefoon beschadigingetjes haha).

Bij deze stel ik voor dat ik dit topic op 'opgelost' zet, en als ik weer een dringende vraag heb post ik die wel weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan