musaneter1
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 sep 2013
- Besturingssysteem
- Gebruik Windows 10 en 11.
- Office versie
- Microsoft Office Professional Plus 2021.
ik heb een samsung Galaxy S2 Gt-I9100G Ik heb er een probleem mee als ik mijn telefoon wil aanzetten met mijn eigen accu (die helemaal leeg is) dan gaat hij niet aan ook als de lader aangesloten is ook laad hij niet op met batterij van een vriend die s2 heeft en die half opgeladen is gaat hij wel aan (met lader eraan maar laad niet op zonder lader gaat vriend's batterij die er in zit niet aan) als hij dan opgestart is android 4.1.2 zegt hij dat hij aan het ontladen is en ook zegt hij als hij aan aan lader is als info de batterij is verwijderd omde 5seconden ik heb in een telefoon winkel een nieuwe s2 Batterij Laten proberen maar daarmee ging hij niet aan wel met vriends Accu
Als hij met vriend's accu aangaat gaat hij aan met een batterij logo en een geledriehoek ernaast aan (zonder oplader gaat hij niet aan maar laad niet op) en hij geeft de melding ontladen aan en info de batterij is verwijderd
ik heb een paar telefoon reparateur's gezegd wat er met mijn telefoon aan de hand was die zijden of de batterij is niet meer goed en aan vervanging toe dus dood is probeer iemand anders batterij is die een s2 heeft of bestel er een en kijk of die nu wel aangaat en oplaad als dit niet helpt dan is de usb conector/ dock conector stuk en dient te vervangen worden
de usb connector heb ik gekocht dus die heb ik
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het maken van mijn s2 gt-i9100G
Als hij met vriend's accu aangaat gaat hij aan met een batterij logo en een geledriehoek ernaast aan (zonder oplader gaat hij niet aan maar laad niet op) en hij geeft de melding ontladen aan en info de batterij is verwijderd
ik heb een paar telefoon reparateur's gezegd wat er met mijn telefoon aan de hand was die zijden of de batterij is niet meer goed en aan vervanging toe dus dood is probeer iemand anders batterij is die een s2 heeft of bestel er een en kijk of die nu wel aangaat en oplaad als dit niet helpt dan is de usb conector/ dock conector stuk en dient te vervangen worden
de usb connector heb ik gekocht dus die heb ik
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het maken van mijn s2 gt-i9100G