Samsung Galaxy S2 Home Button Klik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Hallo,

Ik heb sinds gister een witte Samsung Galaxy S2.
Hiervan maakt de knop bij het indrukken klik.
Mijn vriend zijn Galaxy S2 doet dat niet, hij heeft wel een zwarte.
Is het normaal (bij de witte)???
De knop zelf functioneert namelijk gewoon normaal.

Hier is een filmpje ervan:

[video=youtube;ncHjisGjHgA]http://www.youtube.com/watch?v=ncHjisGjHgA&feature=youtu.be[/video]

Hier ook een filmpje van een zwarte die een klik maakt. Kan het gewoon zijn dat het bij het ene model wel is en bij de andere niet?

[video=youtube;_BhILLhVruE]http://www.youtube.com/watch?v=_BhILLhVruE[/video]

Thnx voor de hulp.

Mvg.

Laatst bewerkt:
Naar mijn weten kan je daar niets aan doen? Zo is dat gefabriceerd

**EDIT**
Met behulp van youtube kun je je toestel uit elkaar halen, de homebutton opnieuw zetten, en de toestel weer in elkaar zetten.
Maar voor alleen zo'n home button zijn dat wel veel 'cruciale' stappen, maar als je het toch irritant vindt kun je het altijd proberen?
**EDIT**

Laatst bewerkt:
Het is niet irritant maar wilde alleen even weten of dat normaal was.

Ik heb nu Android 4.04 maar af en toe valt het toestel uit het niets uit?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Hier een witte en een zwarte in huis en klikken allebei het zelfde als bij jouw dus denk dat dit geen kwaad kan, zal wel normaal zijn dus misschien van je vriend wel onderweg om stuk te gaan:p nee geintje kan geen kwaad.

Laatst bewerkt:
Ok thanks man!

Hier komt dan het volgende wat ik erg vervelend vindt...

Het toestel valt onverwachts uit. Meerdere hebben dit met Android 4.0.4. Wat kan ik hier aan doen?
Hij valt niet uit als ik game of bezig ben ermee, alleen als hij in m'n broek zit, of op m'n bed ligt of zo.
Verder is het echt een toptoetstel!

Hoi,

Weet je of dit ook het geval was toen er nog geen android 4.04 op stond ander even terug naar vorige wel vreemd trouwens.

Ik heb de telefoon met Android 4.0.4 gekregen, dus ik weet niet hoe het met de vorige versies zit.

Kraakt de knop ook heel soms bij jouw? Je hoort het een klein beetje maar je voelt het meer.
Als je 'm net een beetje naar boven drukt en indrukt wanneer je bezig bent ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan