Samsung galaxy S2, mijn windows 7 herkend hem niet ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
1.089
Ik heb een Samsung Galaxy S2 die ik graag met mijn windows 7 pc wil verbinden zodat ik een filmpje
die ik opnam met mijn telefoon over kan zetten op mijn pc.

Maar wanneer ik de USB stick in telefoon en pc stop begint deze wel de telefoon op te laden maar
verder kom ik niet. Ik heb de Samsung site bekeken en voor zover ik het begreep moest ik software
genaamd "Kies 2.0" installeren, wat ik heb gedaan. Maar ik kan nog steeds mijn telefoon niet erop
vinden, kan daarmee enkel bestanden van pc in Kies zetten die ik dan schijnbaar op telefoon kan
zetten, mits deze door pc herkend wordt, wat hij niet doet.

Ik heb geen wifi, enkel kabel internet.
wie kan me hiermee helpen, want ben al de hele middag bezig maar kom geen stap verder,

alvast bedankt,
Leon
 
Sorry voor mijn late reactie, zal het vanmiddag even proberen.
Heel erg bedankt voor je tip,

Leon
 
helaas, ik krijg het maar niet werkend.
In het stukje waar jouw link naar verwijst worden 2 links gegeven en gezegt dat je in het Kies
menu ergens een optie ziet voor driver USB update. Maar dat kan ik niet vinden. Ik heb dus de eerste
link genomen in die tekst, voor install van 64 bit windows usb diver. Na installen heb ik nu toch nog
steeds hetzelfde probleem.
Zodra ik de telefoon connect met de USB kabel begint hij wel de telefoon op te laden, maar tevens
krijg ik een klein windowtje te zien met de tekst dat de USB connectie een malfunction heeft.
Heb tevens Kies Lite geprobeert, maar zelfde probleem.
Wanneer ik troubleshooting van Kies probeer gaat dat heel snel en na 2 of 3 seconden stopt dat dan,
zonder echt uitkomst te geven.

Weet jij misschien wat ik over het hoofd zie, of fout doe?

Leon
 
Dit is een hardware probleem, namelijk met de USB connector, die moet vervangen worden.
 
Misschien, maar ik vrees van niet. Heb nml zo'n 8 USB connectors op mijn pc en allemaal geven ze hetzelfde
resultaat. Moet eerlijk zeggen dat ik het te druk had om nog verder in te gaan op het probleem. Maar zal dit
komende weekend weer eens kijken wat t is.

bedankt voor je reactie,
Leon
 
o, sorry. Begreep je verkeerd.
Tja, dat zou kunnen, is alweer een paar jaar oud toestel, alhoewel ik
er altijd heel er zuinig mee omga. Maar, hij laad te telefoon wel op via
die usb connectie. Zou dat dan ook niet meer moeten kunnen, of zijn
dat 2 verschillende functies in 1 connectie?

Leon
 
Er zijn inderdaad 2 functies in een connectie - opladen en dataoverdracht. In het geval dat de dataoverdracht niet werkt krijg je de foutmelding "USB devide not recognized".
 
aha, daar was ik al bang voor. Test mijn telefoon vandaag nog even op mijn broers pc en
dan zal ik het zeker weten, of het aan mijn tel ligt of aan mijn pc.

bedankt,
Leon
 
Vraag is opgelost, want het was het kabeltje dat tussen de telefoon en pc zat.
Met nieuw kabeltje herkende pc direct de telefoon.

Leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan