Samsung Galaxy S2 of iPhone 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

jay448

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2011
Zoals de titel al aangeeft ik kan niet kiezen tussen de Samsung Galaxy S2 of iPhone 4. Wat vinden jullie dat de beste keuze is?
Mvg,
Jay

Als je puur kijkt naar de prestaties zeg ik S2, maar als je kijkt naar het gemak zeg ik zeker weten iphone 4(S)

Als je het budget hebt zou ik voor geen van beide gaan, maar voor de nieuwe Iphone 4S, prestaties ongeveer vergelijkbaar met de S2, maar het gebruikers gemak is beter...
tegenwoordig hoef je de iphone ook niet meer met itunes te activeren (dacht ik) wat veel mensen niet fijn vonden.

als je vragen hebt hoor ik het :)

Zelf vind ik de Samsung mooier dan de iPhone en ik heb al een aantal vergelijkings videos gekeken op youtube en daarop heb ik gezien dat in de meeste gevallen de Samsung sneller is dan de iPhone, ook is de camera beter en kwa prijs is hij ook een stuk goedkopen.
Ben zelf ios gewend dus ik weet niet of andriod nou fijner is.
Jay

android is niet fijner (mijn mening, maar bijna een feit) echter zegt men dat er voor de app store van android meer gratis apps zijn.
Persoonlijk vind ik de Iphone wel mooier

en de vergelijkings video's die je hebt gezien zijn hoogst waarschijnlijk van de Iphone 4, in plaats van de Iphone 4S
dat de prestaties beter zijn heb ik er ook bij vermeld.

Ja in de video's heb ik met opzet voor de iPhone 4 gekozen want de 4s is redelijk prijzig.
Als je nog tips hebt voor alternatieve telefoons hoor ik ze graag.
Mijn budget zit op een max van 500 het liefst rond de 450
Jay

Ik zou persoonlijk voor een iPhone gaan. Het is een heel gemakkelijk toestel en het is absoluut alle geinvesteerde geld waard. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, terwijl ik er toch vrij veel op doe. Mijn vader heeft nu mijn oude toestel nu al 5 jaar (iPhone 3G) en die werkt zelfs nog perfect!

Ik sluit me volledig aan bij de vorige reacties.

Samsung Galaxy S2 voordelen:
- snel - goed prijs/kwaliteit
- goeie camera - weinig/geen laggs
- mooie behuizing

iphone 4 voordelen:
- snel - geen laggs
- gebruiksvriendelijk - goeie camera
- IOS

Zal ik het nog wat lastiger maken?

Ik ben pas overgestapt van de iPhone naar een HTS Sensation XE en dat is iets wat ik al veel eerder had moeten doen. Persoonlijk hou ik er niet van dat een bedrijf mij beperkingen op legt terwijl ik dik en dik betaal voor een telefoon !! Principe kwestie waarom ik nu een HTC met Android heb !! Gebruiksgemak is in het begin misschien anders maar daar ben je in één dag aan gewend..... De XE is momenteel de snelste en heeft een top camera voor een mobiel !! Loopt nooit vast en gaat lang mee op één lading !! Mijn vrouw heeft de Galaxy 2 en ook dat is een wereld ding !! Ik zou het wel weten als ik jou was !!

Bedankt voor de tip! Wat kost de XE ook alweer? En hoeveel ghz?
Jay

1.5 Ghz Dual Core en wat de huidige prijs is moet je zelf even kijken !!

die zit op 480 euro exc verzend.

tja, over vastlopers gesproken.. die heb ik ook niet met de Iphone :P nooit gehad terwijl ik er behoorlijk wat data en apps op heb staan.
daarnaast is de nieuwe wi-fi Itunes synchronisatie in IOS 5 ook wel een grappige feature..

je kunt dan muziek op je telefoon zetten terwijl je niet in de buurt bent van een pc.
(hij moet wel aan staan, en je moet uiteraard wel in hetzelfde netwerk hangen)

android valt me tegen als ik de versie van m'n broertje bekijk...
in vergelijking met IOS werkt IOS toch wel een stuk soepeler, en het ziet er allemaal wat gelikter uit bij apple (vind ik:D)

Lastig Lastig :P
aan jou de keuze uiteraard

Ik ben bekend met het hele draadloos itunes, ik heb een iPad en mijn ouders allebei een iPhone 4. Kwa webbowsing vind ik de Samsung beter en mooier en jammer dat er niet heel veel leuke gratis apps zijn in de appstor

Heb je het over Samsung Galaxy S2 - iPhone 4s , zeg ik; iPhone 4s. gaat het om: Samsung Galaxy S2 - iphone 4 , dan zeg ik Samsung galaxy S2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan