stevennevets1
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 okt 2013
Ik had wifi-verbinding thuis met mijn Galaxy SIII via mijn gewoon telenetabonnement. Deze verbinding is beveiligd met een wachtwoord. Ik had dit ingegeven in mijn Samsung Galaxy SIII bij wifi instellingen. Zo kon ik zonder bijkomende kosten op het internet. Per ongeluk heb ik mijn wachtwoord verwijderd en wilde dit nu terug ingeven. Als ik bij wifi op mijn telenet-wifi klik dan krijg ik een scherm waar ik het wachtwoord moet invullen maar het veld verbinden blijft na het invullen niet aanklikbaar. Wat kan ik doen om dit terug aanklikbaar te maken. Welke instelling is hier verantwoordelijk voor?
Ik ben naar de verkoper geweest - het toestel is nog onder garantie tot 06/2014 - maar deze verwijst mij door naar telenet. Het wachtwoord moet minstens 8 karakters lang zijn en dit van mijn telenet is maar 6 tekens. Als ik probeer en ik geef 8 tekens in dan komt het veld verbinden wel aanklikbaar. Volgens hem is dit met laatste update van mijn galaxy veranderd. Klopt dit? Vroeger kon ik wel mijn paswoord van 6 tekens van telenet ingeven en verbinden. Dit is niet alleen voor mijn beveiligde wifi-telenetverbinding zo maar voor al de anders beveiligde wifi-punten zo (min 8 tekens ingeven). Niet-beveiligde wifi-punten kan ik wel gewoon verbinden.
Met dank.
Ik ben naar de verkoper geweest - het toestel is nog onder garantie tot 06/2014 - maar deze verwijst mij door naar telenet. Het wachtwoord moet minstens 8 karakters lang zijn en dit van mijn telenet is maar 6 tekens. Als ik probeer en ik geef 8 tekens in dan komt het veld verbinden wel aanklikbaar. Volgens hem is dit met laatste update van mijn galaxy veranderd. Klopt dit? Vroeger kon ik wel mijn paswoord van 6 tekens van telenet ingeven en verbinden. Dit is niet alleen voor mijn beveiligde wifi-telenetverbinding zo maar voor al de anders beveiligde wifi-punten zo (min 8 tekens ingeven). Niet-beveiligde wifi-punten kan ik wel gewoon verbinden.
Met dank.