Samsung Galaxy S3 GT-I9300 opstart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesley1995

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
Hallo allemaal,

Laatst heb ik mijn Samsung Galaxy S3 (GT-I9300) geroot.
Na dat ik heb geroot had heeft de telefoon zich van zelf opnieuw opgestart en daarna deed hij niks meer.

Wanneer ik hem aanzet krijg ik het scherm "Samsung Galaxy SIII GT-I9300" en verder gaat de telefoon niet meer.
gsiii_startup-362x500.jpg

Wanneer ik hem in download modes probeer te krijgen (Volume +, home button, power button) dan krijg ik even zwart scherm en krijg ik weer het boot screen.
Als ik deze knoppen combinatie langer vast houw dan knippert het beeld van zwart naar het boot screen.

Het lijkt dus of als de telefoon zich steeds weer opnieuw opstart.
Als ik de knoppen los laat dan blijft het boot screen in beeld en gebeurd er niks.

Ik kan dus niet in download modus komen om een nieuwe fireware te installeren.

De computer vind mijn telefoon ook niet als ik hem met behulp van een USB koppel aan mijn computer in het boot screen.

Ik heb ook al geprobeerd de accu, sim-kaart en Micro SD kaart te verwijderen maar dit had helaas ook geen effect.

Kent iemand dit probleem of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alles is welkom!

Topic verplaatst van Telefonie / Navigatie - Telefonie ----> Apparaten.

Succes met je vraag:thumb:

Beste Wesley1995

Probeer het volgende eens :
Doe je simkaart uit je S3 en start hem zo op. Waarschijnlijk als hij kan opstarten zul je bovenaan een melding krijgen dat er geen sim kaart in je gsm steekt. Is normaal natuurlijk. Terwijl die aanstaat steek je de simkaart weer in je gsm. Daarna best eens je gsm herstarten. Wat een hard reset betreft van pcfreak1997 zal mogelijk niet werken want je hebt daarvoor Volume +, home button, power button nodig. Zoals je aangeeft werken die niet naar behoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan