Samsung galaxy S3 mini laadt niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickhoi

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2013
Mijn galaxy S3 laadt sinds gister avond niet meer op en ik kan hem dus ook niet aanzetten. Met een naald heb ik redelijk veel stof uit het micro usb gaatje gehaald maar dat helpt niks. Op internet heb ik liggen kijken maar ik kwam op geen een oplossing uit. Ik heb hem al bijna een jaar en de garantie is er over 3 weken af maar over 2 weken ga ik op vakantie en dan neem ik hem graag mee. Weet iemand misschien een oplossing of heeft iemand ervaring met dit probleem?

Oja hij was gisteren dus nog iets van 21 procent dus ik heb hem aan de lader gelegd. Toen ik even later keek was hij ineens 8 procent.

Groeten van Rick.

Laatst bewerkt:
In principe heb je recht op 2 jaar garantie (Europese wetgeving), dus je garantie is voorlopig nog niet voorbij.

Mijn advies: ga er niet mee lopen klooien, want dan kan je je garantie enkel maar verliezen. Het enige wat ik overigens kan bedenken wat je eventueel zou kunnen doen is een beetje contactspray gebruiken, maar dat kan je garantie schaden ;)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie.

Is die Europese wetgeving pas zo veranderd? Want daar wist ik niks van. Ik zal wel contact opnemen met de winkel, want ik kan er in principe niet echt iets aan doen. Nu hopen dat ze hem binnen 2 weken gerepareerd krijgen.

Groeten van Rick.

In principe is het al een aantal jaren zo, echter weten (helaas) nog veel mensen hier niets van af ;)

Is het dan zo dat veel winkels je voor de gek houden? En dat je bij sommige winkels echt door moet vragen voor een langere garantie periode.

Dat zou ook nog kunnen bedankt voor de tip.

Mijn vriendin heeft ook een Samsung telefoon hopelijk is de accu hetzelfde dan probeer ik het met die.

Groeten van Rick.

Hallo

"Met een naald heb ik redelijk veel stof uit het micro usb gaatje gehaald maar dat helpt niks."

Dit is niet echt een aanrader. (kans om deze connector te beschadigen is meer dan realistisch)

Veel veiliger is om dit zuiver te maken d.m.v. luchtdruk (compressor)

Zoals reeds eerder vermeld is ... garantie claimen

peter

Bedankt voor de reacties, Ik heb hem teruggestuurd ik laat zo snel mogelijk weten wat het probleem was.

Rick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan