Samsung Galaxy S4 Camera 'lag'

Status
Niet open voor verdere reacties.

iTactNuke

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
Hey,

Ik heb gister een Samsung Galaxy S4 aangeschaft. Maar ik heb nu wel een probleempje. Als ik een foto wil nemen, stuttert die echt, die camere lagt gewoon letterlijk. Net alsof je battlefield 4 met een ati radeon hd 5450 op ultra ofs probeert te spelen.

Foto kan die wel nemen, maar het lagt. Lage fps, als ik bijvoorbeeld met de camera rond draai etc. Ook zorgt dit voor hele lage kwaliteit van de camera.

Ik kan het nergens op internet vinden, allemaal andere problemen, zoals dat hun camera wat later opent bla bla. Dat heb ik niet, ik heb gewoon een lage fps als ik de camera open. Heel raar :( Ook bij snapchat, zelfde echt stuttering , lage fps etc.

Dus let op, niet alleen bij de standaard camera , maar ook bijvoorbeeld bij snapchat.

Pls help me :(

Owjah, ik heb ook alle updates uitgevoerd.

Het klinkt misschien wat raar, op de lens zit een extra klein stukje folie om de lens te beschermen (tenminste als hij helemaal nieuw uit de doos komt).
Dit had ik zelf ook pas naderhand in de gaten. :P
Ik hoop dat het bij jou hetzelfde probleem is, dan is het zo opgelost.

Dan weet ik het even niet. :o Heb je een extra SD- kaart erin?
Controleer even hoeveel intern geheugen momenteel in gebruik is (instellingen>applicatiebeheer).

Laatst bewerkt:
Afhankelijk waar je hem gekocht hebt stuur hem terug. Neem aan dat je hem nieuw gekocht hebt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan