Samsung Galaxy S5 Neo en Mac?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brent2002

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2013
Berichten
75
Hoi,

Ik heb net een hele nieuwe Samsung Galaxy S5 Neo (ga ik afkorten naar SGS5N) gekocht, en daar ben ik hartstikke blij mee! Maar op mijn vorige telefoon had ik muziek staan op mijn telefoon, dat deed ik door mn telefoon aan een kabeltje te leggen en die in de computer te steken. Dan kreeg ik de inhoud te zien van het SD Kaartje (wat overigens is geformatteerd). De oude telefoon heb ik al verkocht. Ik wil die muziek dus ook graag op mijn SGS5N, maar als ik mijn telefoon verbind met de computer krijg ik de volgende melding van de computer:

Er is een nieuwe netwerkinterface aangetroffen.
De SAMSUNG Modem-netwerkinterface is niet geconfigureerd. Gebruik het voorkeurenpaneel 'Netwerk' om deze interface te configureren.


Wat moet ik doen om mijn telefoon verbinding te laten maken met de computer!? Help me alsjeblieft!!
 
Hi Modag,
ik heb zelf al wat gegoogled, en ben uitgekomen op een programme van samsung, namelijk SmartSwitch. Dat werkt voof mij. Maar toch bedankt voor je hulp :).

Brent2002
 
Hoi,

Geen dank zat maar even mee te denken .Misschien vraag even op opgelost zetten.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan