Samsung Galaxy S7 Edge of iPhone 6S Plus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copchase

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2012
Berichten
220
Hallo,

ik heb mijn pc een paar dagen geleden verkocht aangezien ik ben gestopt met gamen.
Ik wil met dat geld graag een telefoon kopen, heb wat rond gekeken en iPhone is altijd al mijn favoriet geweest. Hun telefoons zien er altijd mooi uit, qua software ook. Alleen heb ik gelezen dat de 6S een batterij heeft van 1715mAh wat zeer weinig is. De Plus heeft dan weer 2750mAh en de S7 Edge heeft 3600mAh. Een goede batterij is voor mij noodzakelijk angezien ik niets anders doe dan met me telefoon te spelen. Hetzij muziek beluisteren, facebook, sms'jes sturen, ... met dat uren te doen gaat je batterij snel leeg. Op papier is de Samsung wel sneller, betere processor, meer RAM, betere camera, ... maar is het wel nog goed om de iPhone 6s Plus te kopen? Heb gehoord dat de iPhone 7(s) in september 2016 uitkomt, ik wil niet zo lang gaan wachten... Waar ik mijn telefoon zou willen kopen is bij een telenet center, daar geven ze altijd 100 € korting wat wel leuk is. Dus ik twijfel tussen de iPhone 6S Plus 64GB (met 16GB komt ik nooit toe) die € 869,00 kost en de Samsung S7 edge die € 699,00 kost. Ik weet dat de 6S Plus slechter is qua specificaties maar toch blijft de iphone mijn favoriet, ik vind hem echt mooi zeker de software. Heb tevens nooit een android telefoon gehad alleen maar ios en windows phone. Aan jullie de keuze.

Alvast bedankt,
Tony
 
Ga op je gevoel af, neem daarbij in overweging wat betreft gebruiksgemak en de aangeboden apps voor deze toestellen.
Ikzelf ben al jaren tevreden met mijn samsung toestellen met android, nooit fan geweest van welk appeltje dan ook.
 
ik heb een samsung S5 naar volle tevredenheid, én een iphone 5 van het werk.
De iphone begint al kuren te vertonen ... de samsung blijft lekker draaien.
En de verplichte upgrades van ios ? I hate them.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan