Samsung galaxy tab 10.1N android problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ozanishier

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2012
laatst heb ik ge probeerd om android te updaten op mijn galaxy tab maar dat ging niet goed. ik heb hem gekocht in february 2012 en sinds toen heb ik android niet geupdate to nu. ik wou van android 3.2 naar de nieuwste gaan (4.0.4 denk ik). maar tijdens de update ging er iets mis. nu telkens als ik mij tab aan probeer de doen krijg ik deze message: -- updating aplications... copying "DBT" apk. dit blijft dan voor zo een 5 seconden op mijn scherm staan en daarna valt mijn tablet gewoon uit. en als ik heb opnieuw probeer op te starten gebeurt er weer precies hetzelfde. kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is en hoe ik het kan fixen? als ik de oplossing niet vind dan moet ik hem terug sturen naar samsung want ik heb er nog garantie op maar dit zal waarschijnlijk een maand duren voor dat ik hem dan weer terug heb. alle help wordt geapprecieerd.

ik heb het net geprobeerd maar het werkt niet. ik druk op de power en de volume down knop tegelijk en het geeft mij 2 opties. een optie met het adroid mannetje en daaronder downloading en een optie waar je een doos en een android mannetje ziet. ik koos de laatste optie (android mannetje en de doos) en normaal gezien krijg je dan een optie krijgen om een factroy reset te doen maar in plaats kwam ik gewoon weer op het scherm dat zei -- updating aplications... copying "DBT" apk. man dit is vervelend...

als je hem in de download modus kan krijgen (het android mannetje met daaronder downloading) kan je hem nog wel flashen met behulp van Odin software

HIER staat de tutorial

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan