Samsung Galaxy Tab 2 10.1 - Gebeld worden ???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Me80
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Me80

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
Hoi allemaal,

Vraag... ik wil de Samsung Galaxy Tab 2 10,1 aanschaffen. Heeft er iemand ervaring met het bellen ?
Ik lees overal wel dat je kan bellen, maar hoe werkt het als iemand jou wil bellen ?
Bellen mensen dan je "gewone" nummer van de simkaart ? Of ???

Ik hoor graag van iemand hoe dit werkt. Dit is voor mij immers bepalend voor de aanschaf...

Alvast bedankt !

Gr, Marjolein

Hoi,

Je weet toch dat een Galaxy Tab best wel groot is in tegenstelling tot een telefoon? Zie je jezelf al dat ding aan je oor hebben? :o

Haha, ja, snap ik !
Gaat ook op bluetooth, das het voordeel...

Ik heb (los van een privénr) ook een zakelijk nummer. Hier wordt niet veel op gebeld. In mijn werken met jongeren zal het appen e.d. veel beter werken. Maar ik wil graag de mogelijkheid blijven houden om telefonisch wel bereikbaar te zijn. Ik zou echter graag willen weten hoe dat dan werkt met de tab. Ik kan me er namelijk geen beeld van vormen of mensen dan gewoon het "normale" telefoonnummer bellen ?
En of je dan voldoende hebt aan "alleen" internet op de simkaart of dat je ook belminuten moet hebben...

Maar terechte vraag hoor ;p
Ik vind de Galaxy S2 als telefoon vaak al erg groot, dus laat staan een tab aan je oren ;D

Samsung Galaxy Tab 2 10.1 - Hoe werkt het bellen ???

Hoi allemaal,

Ik heb al eerder (van de week) de vraag gesteld of iemand het antwoord op mijn vraag weet...

Hoe werkt het bellen (en dan vooral het gebeld worden) op een Samsung Galaxy Tab 2 10.1. Ik kan veel vinden op internet, maar niet hoe iemand je dan kan bellen...
Is het zo dat de ander je belt op het "gewone" telefoonnummer ?
En heb je dan belminuten nodig op je simkaart ? Of voldoet dit met alleen data ?

Ik hoop dat er iemand is die deze ervaring/kennis heeft !

Groet,
Marjolein

Beide topics samengevoegd. Al je vragen hieromtrent behoeft geen nieuw topic;)

Succes met je vraag.

Excuses, dank je wel voor het samenvoegen!
Groet, Marjolein

Hierbij kan ik mijn eigen vraag beantwoorden:
Het is mogelijk om te bellen, het werkt zelfs goed (zowel op luidspreker als met bluetooth oortje) en je hebt een simkaart nodig waar belminuten op staan. De ander belt je dan idd op het gewone 06nummer.
Niemand kon me een antwoord geven, terwijl het wel in de handleiding beschreven staat.

Ik heb zelf een samsung galaxy tab 2 10.1 gekocht en ben er heel tevreden over !!!

Groet, Marjolein

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan