Samsung Galaxy Tab 3 op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arno7777777

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2014
Hoi,

ik heb sinds kort een samsung galaxy tab 3 en wil die graag aansluiten op mijn philips televisie.
de televisie ondersteund vele mogelijkheden naar het aansluiten op het netwerk, ik heb een usb stick aangesloten op de zijkant van de tv voor wifi mogelijkheden.
mijn vraag is nu wie goede kennis heeft en mij stap voor stap kan uitleggen hoe ik mijn tablet kan aansluiten via wifi maar dan alles wat ik doe op de tablet ook rechtstreeks kan volgen op de tv.
Liefst geen ingewikkelde ondersteuningen aub!

groeten arno ;)

Welkom op helpmij.nl:thumb:

Als je tv dnla ondersteund moet het delen van je tablet geen problemen opleveren. Dit staat in de manual van je tv.

ik weet zeker dat ik met mijn tablet op televisie kan maar namen zoals dnla en andere kort geletterde benamingen zijn mij vreemd, bij de help modus op de tv staat niet echt grondige informaties daarover.
ik vraag stap voor stap uitleg wat de verschillende mogelijkheden zijn.
groeten arno

Laatst bewerkt:
Wat voor type tv heb je van philips?

Was het niet zo dat je op je tablet bij notificaties kunt kiezen voor screen mirroring en dan zoekt ie via dlna een tv op die ook in het netwerk zit en zodanig geeft ie het beeld weer?

Ik heb het youtube filmpje gezien met de link die je mij gaf en dus ook de gratis samsung smart view app geinstalleerd en via deze krijg ik erna ...geen apparaat gevonden...uw mobiele apparaat en het doelapparaat moeten met dezelfde draadloze router zijn verbonden, controleer de netwerkinstelingen.
begrijp het niet, aangezien beiden op 1 en dezelfde router staan en draadloos. Wat is er dan mis??

Waarschijnlijk komt dit omdat er dan een verkeerde smart tv is, dus geen samsung maar een philips. Je zou eens bij de apps op je tv kunnen zoeken of er iets van zulke apps bestaan.

Raar...bestaat er geen app die alle tv's en alle verbindingen kan weergeven, moet toch iets bestaan ongeacht het merk van je tv of tablet.
waarom zit alles zo ingewikkeld in elkaar, heb ik dan alle mogelijkheden, en dan heb je dit pff lol

Laatst bewerkt:
Daar is oa die dnla voor.

Koop een mediaspeler en je kan alles doen wat je wil.
Ik kan via mijn tablet films afspelen op de tv die zelfs op mijn pc staan.
Ook al mijn muziek die op de pc staat kan ik via mijn tablet op mijn versterker afspelen.
Superhandig ding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan