Samsung GT-5560 Marvel virtueel toetsenbord instellingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ariee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2010
hallo,

ik had een vraag over mijn mobiele telefoon.
hij heeft een virtueel qwerty toetsenbord, maar zijn daar ook instellingen voor?
ik heb er namelijk last van dat mijn mobiel als je 2 keer achter elkaar een klinker typt, dat hij dan een appostrof of een dakje erboven zet.
kan je dat ook uitzetten zodat hij dan gewoon 2 klinkers meteen typt?

Mvg Ariee

Laatst bewerkt door een moderator:
VOLGENS (< dus ik weet het niet zeker) kan je dat niet aanpassen. Mijn telefoon laat speciale tekens zien als je het even langer ingedrukt houdt,, die van jou doet dat als je 2x heel snel drukt.

Als het te veranderen is moet je onder je Berichteninstellingen kijken of onder de toetsenbord instellingen.
De toetsenbordinstellingen vind je vaak door. Menu > Instellingen > en dan moet je even goed zoeken waar het bij jou toestel verborgen zit.

ik heb het al meerdere geprobeerd om het op te zoeken, maar ik kon nergens iets vinden.

maar, misschien heb ik wel iets waar we iets mee kunnen; er staat Unicode alfabetisch enz.
kan ik daar misschien iets mee?

Nee,, Unicode heeft alleen betrekking op de letters, je zou meer moeten kijken bij tapsnelheid of iets in die richting. maar als je zegt dat je alles hebt geprobeerd dan denk ik niet dat het kan.,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan