Samsung GT-B7610 Scherm vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0231

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Beste leden,

Ik zit met het probleem dat ik mijn schermglas moet vervangen. Ik wil deze vervangen voor het scherm in deze advertentie.

Nu heeft mijn vader het idee om met een zuignap het oude scherm er uit te trekken. Weet iemand of dit werkt of kent iemand een andere manier om het glas te verwijderen en te vervangen...?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is inmiddels opgelost (tenminste, ik heb het glas los... :D) aan de hand van de originele servicehandleiding van Samsung.

Achteraf gezien was het idee van de zuignap niet mogelijk geweest omdat de antenne vastzit aan het scherm en je hiermee dan het hele F-PCB kapot getrokken zou hebben... :D

Nu nog even afwachten tot het nieuwe glas er is en dan kan de telefoon weer in elkaar, ik hoop dat die dan nog goed werkt XD... Vast wel...

Hallo kun je mij uitleggen hoe je het precies gedaan hebt?

grt, Paul

Het is inmiddels opgelost (tenminste, ik heb het glas los... :D) aan de hand van de originele servicehandleiding van Samsung.

Achteraf gezien was het idee van de zuignap niet mogelijk geweest omdat de antenne vastzit aan het scherm en je hiermee dan het hele F-PCB kapot getrokken zou hebben... :D

Nu nog even afwachten tot het nieuwe glas er is en dan kan de telefoon weer in elkaar, ik hoop dat die dan nog goed werkt XD... Vast wel...

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan