Samsung GT S5230

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Al een paar jaar heb ik deze telefoon, maar ik heb er een vraagje over. Ik was op 11 april (op mijn verjaardag) op de radio geweest (radio 10 gold) met mijn lunch top 3, en ik had het opgenomen met mijn mobiel. Toen ik het 's middags wilde laten horen, was het geluid veel te zacht. Je moest hem echt tegen je oor aan houden wilde je wat horen. Nu heb ik een paar vraagjes: kan je het geluid harder zetten, zodat je de opname goed kan horen?
Kan ik het vanaf mijn mobiel naar de computer downloaden? Mijn telefoon wordt niet herkend op de laptop.

Vanaf je mobiel naar je computer toe doen doe je gewoon via usb kabeltje/bluetooth/email
Usbkabeltje is het snelste.

En het geluid luider doen kan mischien wel met "virtual DJ"

Om bestanden van die telefoon over te zetten naar de computer, moet je de muziek eerst op geheugenkaart zetten.

Ik heb een geheugenkaart in mijn mobiel zitten. Ik heb ondertussen ontdekt hoe ik mijn telefoon kan verbinden met de computer. Maar als ik mijn telefoon met de computer verbind, krijg ik een keuzemenu. Ik dacht iets van media, massaopslag en iets met pc. Ik had eerst pc geprobeerd, maar er gebeurde niets. Toen had ik media geprobeerd, maar dan zie je op je mobiel staan: verbonden met een rondje in het midden zodat je ziet dat die ergens mee bezig is. Maar dat is die 10 minuten later nog! Wat moet ik doen om muziek erop te krijgen? Of heb ik het verkeerde menuutje gekozen? Help me alsjeblieft verder!
En weet iemand misschien hoe die site werkt om video's te converteren van youtube naar mp3? Dat is de site: www.video2mp3.net/nl/ .

Laatst bewerkt:
Kies voor massaopslag, dan moet de computer de telefoon als USB-stick gaan zien en kun je vervolgens de muziek erop zetten.

De geheugenkaart is niet hetzelfde als de SIM-kaart. Het is een zgn. MicroSD-kaart die je vlakbij de SIM-kaart in de telefoon moet doen.

Als je bij een online winkel zoekt naar MicroSD, moet je er een kunnen vinden, eentje van 2 GB is groot genoeg (dit is volgens mij ook de kleinste opslagcapaciteit die op dit moment wordt geproduceerd).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan