Samsung GT-S5230W Contacten

Status
Niet open voor verdere reacties.

koeke22

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2012
Hallo!

Paar dagen geleden is de gsm van mijn zus (Samsung GT-S5230W) tijdens het opladen op de grond gevallen. Wanneer ze het weer wou heropstarten bleef het scherm zwart alleen de zijkanten van het scherm was opgelicht. Bij nader inzien blijkt dat de touchscreen nog werkt waardoor ik kan navigeren maar dan zonder beeld.
Nu had ik graag de contacten willen overzetten van de telefoon naar de computer via New PC Studio. Echter moet er in je telefoon instellingen de usb-mode op PC Studio (PC Manager) staan. Maar dit is blijkbaar niet zo waardoor ik moet gissen op welke knoppen ik moet drukken om in dat menu te graken. Wat momenteel niet lukt.
Is het mogelijk dat iemand via foto's of via een video de volgorde geeft van waar ik moet klikken tot de modus PC Studio is aangeduid zodat ik de gsm met de computer kan verbinden. (Dus een screenshot van elke scherm die je passeert tot aan het scherm waar PC Studio waar ik dan kan zien waar ik ongeveer moet drukken op de gsm.)

Dank ij voorbaat!

Met vriendelijke groet
koeke22

Je kunt toch met usb verbinden.

Dat weet ik maar ik moet dan "PC Studio" aanduiden op het scherm om verbinding te hebben maar doordat ik niks zie op het scherm (zwart scherm) maar de toetsen (touchscreen) nog wel werken, vraag ik of iemand de stappen met beelden (waar je moet drukken) kan geven tot het aanklikken van "PC Studio".

Als ik m'n telefoon met usb verbindt dan hoef ik helemaal niks in te voeren. Kies gaat synchroniseren met je telefoon en dan kun je je contacten back-uppen e.d.

Hm, raar. Bij mij vraag de software op de computer om in de telefoon PC Studio modus te kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan