Samsung GT-S5830 en Parrot CK3100 geen telefoonboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk56

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2004
Hallo Mensen,

ik heb een nieuwe Samsung GT-S5830 en had al een Parrot CK3100 die het altijd perfect deedt, nu wordt de telefoon wel herkent maar ik kan geen telefoonboek vinden, ik zie wel wie er belt in de auto.

Wie heeft de oplossing??

Bedankt alvast, Henk:cool:

Kan je het niet vinden, of zit het er niet in? Lijkt me opzich logisch dat er wel 1 in zou moeten zitten, maar je weet maar nooit ;)

Als je het startscherm voor je hebt op de samsung gt-s, zit linksonderin een boekje in het rood, met een wit mensenhoofd daarin. Als je daarop met je vinger drukt, dan komt het telefoonboek tevoorschijn ;)

Laatst bewerkt:
Hallo Dennis,

Ik bedoel dus op mijn parrot kan ik geen telefoonboek vinden.

Gr. Henk

Okee, ik probeer het even goed voor me te halen, de parrot is een soort van ontvangen die via bluetooth het signaal oppakt waarna je zegmaar "handsfree" kunt bellen? Wanneer je gebeld word kun je op de parrot zien wie er belt, maar je kan niet het telefoonboek inkomen. Ik begrijp dat je het telefoonboek nodig hebt om vanuit de auto mensen op te kunnen bellen? Deed je andere mobiel het wel goed op deze parrot? Hoe heb je die toen ingesteld?

S5830

Hallo Dennis,

Ik heb al 3 verschillende telefoons gehad op deze parrot, altijd zonder problemen.

Ik heb ze gewoon elkaar laten zoeken via bleutooth en alles werkte altijd normaal.

Tot nu dan..........

Gr. Henk

opgelost!

Hallo Dennis,

Vanmorgen zat ik in de auto en toen was mijn parrot ineens helemaal goed, zal toch door de update gekomen zijn neem ik aan.

Bedankt voor je meedenken.

Gr. henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan