Samsung GT-S7390

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartinSr

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
122
Hallo,

Ben sinds een paar weken in bezit van een Samsung GT/S7390. Bevalt prima. Maar nu heb ik het volgende probleem bij het downloaden van een progr. is het volgende meegekomen Solo deze heeft mijn icoontjes gewijzigd. IK zou weer graag de oude icoontjes op mijn toestel terug hebben. Wie kan mij daar bij helpen. zie bijlage voorbeeld.Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: Samsung GT-S7390. Samsung GT-S7390.JPGSamsung GT-S7390.JPG
zie voorbeeld.
In afwachting

MartinSr
 
Ik heb geen ervaring met dit. Maar zal proberen je een link te geven. Weet ook niet of dit gaat helpen. Verwijderen dat ding wel Engels. Klik
 
Ik gebruik solo launcher op mijn samsung galaxyS4, heb daar geen last van. Welke thema staat geinstalleerd als je even klikt op je scherm, vervolgens het tabje thema. Welk thema is daar actief?
Ik gebruik daar een ander thema, als ik klik op standaard dan worden mijn icoontjes naar standaard gezet.
 
Beste MartinSr,

Je kan je oude iconen terugzetten door dit stappenplan te volgen als het nog steeds hetzelfde is want ik denk je hebt de oude android versie nog.

1: Je drukt op alle programma's ( lijst met alle geïnstalleerde programma's )
2: Je gaat naar instellingen
3: Je gaat naar applicaties
4: Je drukt nu beheer applicaties
5: Scrol totdat je solo launcher ziet en klik erop
6: Nu moet er een knop zijn met herstellen of fabriekswaarde wanneer je daar op klikt
verschijnt er een kleine menu van wat je wilt gebruikt je kiest dan TWlauncher en dan standaard aanvinken en oke

Als het goed is moet je alle standaard iconen weer zien en op de normale manier solo launcher verwijderen.
 
Hallo,

Ik ben bij Applicatiebeheer daarin Solo Launcher geklikt. Dan kom ik App info: Solo Launcher Versie 2.1.0 Twee balkjes :
a. Gedwongen stoppen en b. Verwijderen

Moet ik een van die 2 aanklikken.

In afwachting:

MartinSr
 
Beste MartinSr,