Samsung GT-S7390

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartinSr

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
122
Hallo,

Ben sinds een paar weken in bezit van een Samsung GT/S7390. Bevalt prima. Maar nu heb ik het volgende probleem bij het downloaden van een progr. is het volgende meegekomen Solo deze heeft mijn icoontjes gewijzigd. IK zou weer graag de oude icoontjes op mijn toestel terug hebben. Wie kan mij daar bij helpen. zie bijlage voorbeeld.Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: Samsung GT-S7390. Samsung GT-S7390.JPGSamsung GT-S7390.JPG
zie voorbeeld.
In afwachting

MartinSr
 
Ik heb geen ervaring met dit. Maar zal proberen je een link te geven. Weet ook niet of dit gaat helpen. Verwijderen dat ding wel Engels. Klik
 
Ik gebruik solo launcher op mijn samsung galaxyS4, heb daar geen last van. Welke thema staat geinstalleerd als je even klikt op je scherm, vervolgens het tabje thema. Welk thema is daar actief?
Ik gebruik daar een ander thema, als ik klik op standaard dan worden mijn icoontjes naar standaard gezet.
 
Beste MartinSr,

Je kan je oude iconen terugzetten door dit stappenplan te volgen als het nog steeds hetzelfde is want ik denk je hebt de oude android versie nog.

1: Je drukt op alle programma's ( lijst met alle geïnstalleerde programma's )
2: Je gaat naar instellingen
3: Je gaat naar applicaties
4: Je drukt nu beheer applicaties
5: Scrol totdat je solo launcher ziet en klik erop
6: Nu moet er een knop zijn met herstellen of fabriekswaarde wanneer je daar op klikt
verschijnt er een kleine menu van wat je wilt gebruikt je kiest dan TWlauncher en dan standaard aanvinken en oke

Als het goed is moet je alle standaard iconen weer zien en op de normale manier solo launcher verwijderen.
 
Hallo,

Ik ben bij Applicatiebeheer daarin Solo Launcher geklikt. Dan kom ik App info: Solo Launcher Versie 2.1.0 Twee balkjes :
a. Gedwongen stoppen en b. Verwijderen

Moet ik een van die 2 aanklikken.

In afwachting:

MartinSr
 
Beste MartinSr,

Gedwongen stoppen, als klopt dan moet je een melding krijgen daarna welke launcher je wilt gebruiken.
 
Remuva,

Als ik bovenstaande doe krijg ik de volgende melding: "Stop forceren"" Als u een app gedwongen laat stoppen, kan dat fouten veroorzaken.
Annuleer / OK

Wat nu,

MartinSr
 
Beste MartinSr,

Oké en dan moet je de melding van welke launcher wil je gebruiken.
 
Ik heb Solo Launcher verwijderd. Krijg nu helemaal niks meer te zien. Geen icoontjes meer etc. Kan ook nie meer bij instellingen komen.
Help mij a.u.b.

MartinSr
 
Normaal gesproken heb je ook de standaard launcher op je telefoon staan, als je solo launcher verwijderd dien je normaal gesproken de keuze te krijgen om de standaard te gebruiken.
 
Hoe krijg ik alles nu weer in de standaard zoals hij bij aankoop was.

MartinSr
 
Normaal gesproken als je de telefoon naar fabrieksinstellingen zet.
Zie je helemaal niets meer op je telefoon? Kun je helemaal niets meer bedienen?
 
Ik heb alles weer in het oude. Toestel uitgezet en opnieuw activeren. Daarna was alles weer in het oude.

Een ieder bedankt voor de reacties.

MartinSr
 
Veel plezier ermee, goed dat alles is goed gekomen.
 
Beste MartinSr,

Nog sorry voor de late reactie ik was vergeten dat je op een software draait en dat misschien wel een herstart nodig zou zijn gelukkig zie je weer je icoontjes en is alles goed komen.
Fijne pasen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan