Samsung HD-Ready tv?

Status
Niet open voor verdere reacties.

J0ozzzt

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2009
Heey,

Ik zoek een tv voor op mijn kamer, en ik twijfel tussen deze twee:

- http://www.itsonline.nl/winkel/prod...rodId2=LCD televisie PHILIPS 32 PFL 3403/12

- http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/K...&SC=N01&KAC=N16&ArtikelNummer=711087&SM=1#t10

Hij wordt gebruikt om voor het grootste deel televisie te kijken en af en toe wel een keer een dvd-tje.

Ik zoek ook nog een ander tv abbonement want ik eb gehoord dat je bij een HD-tv beter een HD-abbonement kan nemen. Hebben jullie advies? Ik dacht aan UPC HD Starter enz.

Nog een probleem:
Ik heb beneden een aansluiting en niet boven op mijn kamer. Oplossingen???

Alvast bedankt!

Gr. Joost!

Persoonlijk zou ik niet via plaatjes een plat scherm kopen. Probeer ze eens werkend te zien in een tv zaak.

Met hd-ready kun je hd tv ontvangen en ziet er ook goed uit maar wil je alles eruit halen dien je een hd tv te nemen.

Mocht jij op je kamer ook digitale tv willen ontvangen zul je nog een abbo moeten nemen aangezien er per 1 kastje 1 tv aangesloten kan worden

Persoonlijk zou ik niet via plaatjes een plat scherm kopen. Probeer ze eens werkend te zien in een tv zaak.

Met hd-ready kun je hd tv ontvangen en ziet er ook goed uit maar wil je alles eruit halen dien je een hd tv te nemen.

Mocht jij op je kamer ook digitale tv willen ontvangen zul je nog een abbo moeten nemen aangezien er per 1 kastje 1 tv aangesloten kan worden

Dus ik zou naast mijn gewone kabel abbonement nóg ee HD abbonement moeten nemen?

Zoals dit: http://www.upc.nl/televisie/abonnementenoverzicht/digitale_tv_starter_hd_dvr/#

Als je HD tv wilt ontvangen wel ja. Hou er rekening mee dat er momenteel nog maar 6 zenders een HD kanaal hebben. De rest kun je wel digitaal ontvangen met dat abonnement.

Oké bedanktvoor de reacties, weet ik dat ook weer!

Nog even over de tv's;
Welke lijkt jullie het best?

Gr. Joost

Hoi,

Dat zouden we als dubbel post kunnen beschouwen en dat mag hier niet.

Modag

Dacht het dus niet. Hou het aub bij 1 topic over hetzelfde onderwerp. De andere topic's gesloten.

Hoi,

Dan zou ik geloof ik voor de Samsung gaan scheelt meer dan 100€ voor ongeveer dezelfde prestatie.

Modag

Hoi,

Dan zou ik geloof ik voor de Samsung gaan scheelt meer dan 100€ voor ongeveer dezelfde prestatie.

Modag

Ik heb gehoord dat Samsung alleen goed is voor gamen, maar is die ook goed voor gwn tv kijken???

Hoi,

Neem aan van wel dat je dat er ook wel goed op kan doen. Anders ga je toch eens bij mediamarkt kijken of zo daar zullen ze beide wel hebben staan kan je vergelijken.

Modag

Hoi,

Neem aan van wel dat je dat er ook wel goed op kan doen. Anders ga je toch eens bij mediamarkt kijken of zo daar zullen ze beide wel hebben staan kan je vergelijken.

Modag

Zal ik zeker gaan doen! ;)

Kwerk zelf op zaterdagen bij een tv/elektronica zaak en ik heb dus aardig wat uurtjes besteed aan het bekijken van elk beeldscherm dat we binnen krijgen.

Over het algemeen vind ik philips een merk dat pas goed word wanneer je bij schermen van 800€ of duurder komt. Ze hebben altijd hele mooie specs maar het beeld is een stuk minder.AKA Dof en veel strepen.

Ik zou op dit moment zelf een sony of een samsung kiezen.
Samsung heeft hele goede schermen maar slecht geluid (je hebt echt een geluids set nodig)
Sony tv's hebben een beter geluid (nog steeds niet erg goed doordat flatscreens geen klank kast hebben) maar de kleuren zijn iets doffer omdat zij over het algemeen matte schermen hebben.
Matte schermen gaan reflectie tegen maar hebben daartegen ook een visueel lagere contrast verhouding (minder kleur) dan een glimmend scherm dat op papier dezelfde contrastverhouding heeft.

Op dit moment heeft sony weinig goede tv's in de 500€ prijsklasse, samsung heeft wel een leuk scherm:32A556
Full HD voor het geval dat je ooit nog eens een blu ray koopt of om alvast voorbereid te zijn op de toekomst (het zit er toch aan te komen)

Eigenlijk zou ik je aanraden om gewoon langs een elektronicazaak te gaan (geen media markt) en aan de verkopers advies vragen.
Als je een beetje tussen verschillende winkels heen en weer loopt kan je waarschijnlijk nog korting krijgen ook.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan