roadrunnertje
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jun 2005
Hallo
Ik heb een pc met een samsung sata schijf 40 GB
Wil er 1 bij plaatsen van 1TB ( ook sata ) alleen als ik die plaats start de pc niet meer op !
Heb de bios al aangepast helaas
ook met een 80GB schijf wil het niet .
Bios herkend ze .
Wanneer je de extra schijf losmaakt en opnieuw start loopt ie wel wil door?
Wie weet raad?
Ook de bios heb ik al geupdate ! voor het moederbord kan ik tot nu toe niks vinden .
Heb xp pro en win7 geinstalleerd ook dit zonder positief resultaat.
Ben er nu wel achter waarom hij niet start omdat het om een beschermde GPT partitie gaat dit verwijderd in dos ( oke)
Omdat ik er een nas server van wil maken opnieuw aangesloten en deze schijf toegevoegd aan het geheel en dat gaat goed alleen wanneer ik herstart gaat het mis omdat hij dan weer een beschermde GPT partitie is wil de pc weer niet starten tot dat je de schijf losmaakt en de pc opnieuw start!!
Wie o wie weet raad gaat om sata schijven
Ton
Ik heb een pc met een samsung sata schijf 40 GB
Wil er 1 bij plaatsen van 1TB ( ook sata ) alleen als ik die plaats start de pc niet meer op !

Heb de bios al aangepast helaas

Bios herkend ze .
Wanneer je de extra schijf losmaakt en opnieuw start loopt ie wel wil door?
Wie weet raad?
Ook de bios heb ik al geupdate ! voor het moederbord kan ik tot nu toe niks vinden .
Heb xp pro en win7 geinstalleerd ook dit zonder positief resultaat.
Ben er nu wel achter waarom hij niet start omdat het om een beschermde GPT partitie gaat dit verwijderd in dos ( oke)
Omdat ik er een nas server van wil maken opnieuw aangesloten en deze schijf toegevoegd aan het geheel en dat gaat goed alleen wanneer ik herstart gaat het mis omdat hij dan weer een beschermde GPT partitie is wil de pc weer niet starten tot dat je de schijf losmaakt en de pc opnieuw start!!
Wie o wie weet raad gaat om sata schijven
Ton
Laatst bewerkt: