Hallo,
Ik heb een Samsung Home Cinema set die draadloos moet kunnen communiceren met mijn Router ( Live box van Orange/Online) Maar ik krijg steeds bij de HC set de melding dat er een poort uitgeschakeld is. Bij Samsung zeggen ze dat Orange/Online dit moet bepalen. Bij Online zeggen ze dat Samsung de poort nrs. moet opgeven. Ik kom daar dus niet verder.:evil:
Bij de Internet service test komt de mededeling"HTTP poort is uitgeschakeld. Controleer of er een blokkade is door een interne Firewall.
Het Wifi signaal is : uitstekend.
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een Samsung HC set op Internet via een draadloze verbinding?
Kan de Windows Firewall of mijn PC Tool firewall wellicht ook een conflict veroorzaken?
Hoewel ik PS tools al eens heb uitgezet. Ik neem dus aan dat er een poort ingeschakeld moet worden, maar welke en hoe ?
Ik kan dus het HC niet updaten en surfen via de software van de HC set.
graag jullie ervaring hiermee.
groetjes Loek
Ik heb een Samsung Home Cinema set die draadloos moet kunnen communiceren met mijn Router ( Live box van Orange/Online) Maar ik krijg steeds bij de HC set de melding dat er een poort uitgeschakeld is. Bij Samsung zeggen ze dat Orange/Online dit moet bepalen. Bij Online zeggen ze dat Samsung de poort nrs. moet opgeven. Ik kom daar dus niet verder.:evil:
Bij de Internet service test komt de mededeling"HTTP poort is uitgeschakeld. Controleer of er een blokkade is door een interne Firewall.
Het Wifi signaal is : uitstekend.
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een Samsung HC set op Internet via een draadloze verbinding?
Kan de Windows Firewall of mijn PC Tool firewall wellicht ook een conflict veroorzaken?
Hoewel ik PS tools al eens heb uitgezet. Ik neem dus aan dat er een poort ingeschakeld moet worden, maar welke en hoe ?
Ik kan dus het HC niet updaten en surfen via de software van de HC set.

graag jullie ervaring hiermee.
groetjes Loek
Laatst bewerkt: