Samsung i900 omnia hulp nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Riecardow

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Ik heb dus een samsung i900 gevonden en daar een paar dagen later een accu voor besteld. Vandaag heb ik de accu binnen gekregen en de telefoon werkt perfect. Maar hoe kan ik bestanden op de telefoon zetten? Welke programmas heb ik daar voor nodig etc etc.

Alvast bedankt, Ricardo

samsung i900 hulp nodig

Hallo.

Als je de telefoon gevonden hebt zou ik hem naar de politie brengen om te kijken of iemand die verloren is.
Komt er na een tyd niemand om dan mag je ehm houden.

Groeten Cees.

Ik heb dus een samsung i900 gevonden en daar een paar dagen later een accu voor besteld. Vandaag heb ik de accu binnen gekregen en de telefoon werkt perfect. Maar hoe kan ik bestanden op de telefoon zetten? Welke programmas heb ik daar voor nodig etc etc.

Alvast bedankt, Ricardo

Gevonden??.....geen pincode om 'm te starten? Zit er geen adres in van de vorige eigenaar? Miss. kan die je vraag beantwoorden....
Maar er zitten standaard toch al de nodige progjes op? De rest doe je via de PC denk ik met een soort PC suite maar dan voor Samsung.

Grtz.

Ik heb hem in walibi gevonden tijden de fright nights op het einde, dus ik kon hem ook niet terugbrengen. Maar welke programas moet ik downloaden om muziek vanaf mijn computer naar mn telefoon te sturen? Op mijn E900 moest ik Samsung pc studio gebruiken.

Hoi,

Ik weet niet of jullie het al gezien hadden maar op de wapportal van SamsungMobile staat de Smart Reader software voor de OMNIA i900 online! Deze kun je gebruiken als Business card reader, maar je kan er ook andere teksten mee "scannen".

Als je naar mmm.samsung.nl gaat met je OMNIA dan zie je het meteen staan! Super handig!

Installatie is simpel. Helaas kent de software alleen Engelse woorden, maarja, het werkt verder goed! Zorg wel dat je een data-abo hebt, want het is een paar mb..

Deze software werkt alleen bij de OMNIA, dus als je die niet hebt dan.. :'(

Groetjes,

Blommetje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan