Samsung Kies.exe wil niet opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertus1002

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Berichten
5
Hallo, als ik het programma "Samsung Kies" wil opstarten krijg ik het volgende te zien :
C:\Program Files\Samsung\Kies\Kies.exe
Het pad bestaat niet.
Controleer het pad en probeer het opnieuw.

OK


Wat moet ik hier doen ik krijg het niet geopend.Waar staat het 'Pad' wat word er mee bedoeld . Al diverse keren verwijderd en weer geinstalleerd maar niets helpt.

Alvast bedankt veer een antwoord.

H. van Weert
Doetinchem:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
het pad is dit: C:\Program Files\Samsung\ in die map moet je kijken of daar "Kies.exe" staat, al heb ik nog nooit v.h. programma gehoord. Kijk in de verkenner onder program files.
Is het telefoonsoftware (pc studio 3 o.i.d.) om bestanden en foto's van je telefoon en visa versa naar de pc over te brengen?
Kijk ook eens onder alle programma's of daar iets van Samsung bij staat.
 
@Mik Zjegger: Samsung Kies is software om Samsung Android telefoons aan te sluiten op een pc.
Standaard kan Android al de geheugen kaart koppelen over usb, Samsung Kies heeft ook wat backup opties etc...
 
Hallo,alvast bedankt voor het antwoord. In C:\Program Files\Samsung\ zit een map Kies en in die map zit o.a. Kies.exe. maar ook andere onderdelen van Kies.
Dit progje gebruik ik voor mijn Samsung tablet.
Ik heb nu ook hetzelfde probleem met TomTom Home .

Wederom alvast bedankt.
 
Heb je al geprobeerd te dubbelklikken op Kies.exe?
Zal ik je vraag verplaatsen naar de telefonie/navigatie of software sectie?

@radicalgamer
Bedankt voor de info, ik heb nog steeds een "stomme" telefoon. :p
 
Laatst bewerkt:
Verplaatst van XP naar deze sectie.
Hier maak je meer kans op een juiste reactie.
 
Samsung kies wil niet opstarten.

Hallo, ik heb tot nu toe nog geen oplossing aangedragen gekregen.

Henk.
 
Heb je al geprobeerd vanuit C:\Program Files\Samsung\Kies\Kies.exe te openen door op Kies.exe te dubbelklikken?
 
Hallo, ja al diverse keren, maar dan komt het bericht wat ik in het eerste bericht heb geschreven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan