Samsung Kies geeft problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fokker

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Als ik mijn pc opstart krijg ik altijd de melding

"SERVER IS BEZET! Deze actie kan niet worden voltooid omdat het andere
programma bezig is. Klik op activeren om naar dit programma over te
schakelen en het probleem op te lossen"

Ik ben er zeker van dat dit komt door het programma KIES van SAMSUNG.
Ik heb dat programma echt wel nodig, maar hoe geraak ik van dat vervelende venster vanaf?
Kan ik dat ergens uitschakelen?
Ik gebruik W7.

Ik heb nogal wat problemen gelezen over Samsung Kies en Windows 7. Misschien is dit een oplossing?

Mumzel, helaas werkt kies air niet met mijn nieuwe Samsung.
Ik zoek eigenlijk een oplossing waarbij ik Samsung Kies kan blijven gebruiken, het werkt wel niet goed, maar voor mij voldoende,
Enkel dat irriterende venster stoort mij.

ga naar start > en typ: msconfig. Klik daar op het tabblad opstarten Onder deze tab, vink Kies uit.
Klik op toepassen en OK. Herstart daarna je pc.
Het programma zal niet meer zal worden opgestart met Windows. Indien je het programma wilt gebruiken, dan kun je ook opstarten via start > alle programma's.
Het venster zou nu moeten wegblijven.

Thanks Mumzel,
Ik heb het aangepast, er stonden drie items met kies, alledrie uitgevinkt.
Ben benieuwd.:)

Laat het maar weten :)

Tot nu toe het vervelende venster niet meer gezien, ik wacht nog even af en laat zeker nog iets weten.

En het venster is er weer, msconfig nagezien en alles van kies staat nog uitgevinkt.

Ik hoop dat iemand anders nog een idee heeft, want ik zit even zonder.

Waarvoor gebruik je KIES? Puur voor het updaten?

Nee niet enkel voor updaten, ook voor de rest, foto's en gemaakte video-opnamen.
En inderdaad onlangs de gsm geupdated met nieuwe software, moest ook al in twee keer want was vastgelopen.
Maar als ik van het venster vanaf geraak ben ik al tevreden, ondertussen het venster nog maar 2 keer gezien.

En elke keer verwijderen en terug installeren is ook onzin eigenlijk, het programma is daar véél te groot voor.
Waarom die programma's tegenwoordig zo groot moeten zijn is mij ook een raadsel, vroeger kon dat allemaal met kilobytes
nu moeten het honderden megabytes zijn.

Zou er misschien een mogelijkheid zijn om dat prutsprogramma op een usb stick te zetten?

Grtz en bedankt.

Het venster blijft nu toch al vele dagen weg, lijkt dus toch opgelost.
Misschien toeval dat het venster toch nog een paar maal verschenen is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan