Samsung kies werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lolliepop

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2010
Beste mensen,

Ik maak vaak gebruik van Samsung kies, maar nu wil hij het niet meer doen.
Ik gebruik een Samsung galaxy S III (android 4.1.2)

Kies de nieuwste versie.
Het probleem:

Als ik 'm via USB erindoe, blijft hij eeuwig verbinden.

Al geprobeerd:

- Kies updaten (da's nu de recentste versie)
- PC EN S3 opnieuw opgestart.
- Andere usb poort
- S3 bij apparaatbeheer eruit gegooid, en opnieuw de drivers geinstalleerd ervoor

Met windows zelf kan ik gewoon foto's e.d uitwisselen, echter Kies blijft verbinden... eeuwig
Probleemoplossing bij Kies werkt ook niet, als ik dat doe is alles volgens Kies prima.
Al m'n USB poorten zijn prima, doen het dus bij alles.

Ik blijf ook liever bij Kies, dus niet dat mensen zeggen dat kies een *****programma is, en dat je dit en dit moet gaan gebruiken, dit ga ik niet doen.

Hopelijk kan iemand me helpen.

Lollie

Dit ligt waarschijnlijk niet jou, maar aan Kies. Sinds de laatste update zijn er veel meer klachten. Lees de recensies maar eens in de Playstore.

Heb Samsung een mail gestuurd, ook hier krijg ik een antwoord waarmee de oplossing niet werkt.
Her installeren, USB foutopsporing uitzetten... Geen van alles werkt...

Wat nu?

Zoals ik in mijn beginpost zei Franck, ik blijf liever bij kies.

Samsung zelf beweert dat Kies perfect werkt, en het aan mijn PC ligt, echter krijg ik op 3 andere pc's van me hetzelfde probleem, het is wel héél erg toevallig als het in alle 3 gevallen aan mij ligt.

Uit ervaring kan ik zeggen dat kies geen fijn programma is om mee te werken. Laatst had ik er ook problemen mee heb toen alles verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd. Toen werkte het weer zoals het hoorde.
Echter de volgende keer dat ik het nodig had werkte het niet meer.

Tegenwoordig gebruik ik airdroid om bestanden van mijn telefoon te halen of andersom, werkt perfect hier via de browser.

Kies werkt

Wanneer ik eerst de telefoon op een USB-poort aansluit en daarna Kies opstart werkt alles.
Ik heb Windows 8, de nieuwste versie van Kies en een Galaxy GT-S5360.

Dickag.

Yep...

Zo werkt het bij mij ook.
Met de Samsung Wave S8500 en de Galaxy SIII (S3).
Windows XP SP3, W7 Ult. W7 Home Pr. en W7 Starter.
Goed goan.

Kleine aanvulling.
Laat hem eens een kleine 4 of 5 uur 'draaien' desnoods een hele nacht.
Het kan (let wel, kan) zijn dat je heel veel gegevens op de telefoon hebt staan.
Een knappe video kost al gauw 500 MB - standaard.
Dat vertraagd enorm via Kies.
Heb dit ook eens gehad, nu upload ik alles direct naar Dropbox.
Dus bijna alle media (beetje muziek, foto's en video's) staan niet meer op mijn telefoon.
Nu gaat het weer lekker snel.
Alle muziek, foto's en video's die ik mee wil nemen staan op mijn extern geheugen.
Daar kijkt Kies niet.

Laatst bewerkt:
Raar, krijg net een mail dat ieman d hier gereageerd heeft, en nu is dat bericht opeens weg.
In ieder geval, win8pro staat er nu op, kies er niet opzetten en lekker alles via USB doen.

beste mensen

volgens mij heb ik de oplossing voor dit probleem.
iig voor de s3 met android 4.1.2.
ik had dezelfde problemen als welke hier besproken worden en heb alle oplossingen geprobeerd.
niks werkte totdat ik erachter kwam dat je de samsung kies app NIET op je telefoon moet installeren.
als je deze verwijdert dan maakt hij daarna direct verbinding..
beetje knullig dit van samsung maar ja ik hoop dat het voor jullie ook werkt.

sorry lolliepop er ging wat mis..was niet de bedoeling..
ik heb ook windows 8 pro inclusief media center en met de oplossing die ik net achterliet doet ie het meteen

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan