Samsung LCD beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Markster1990

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2014
Hallo,

Ik heb al een aantal jaar een probleem met me bedescherm waar ik mee heb leren leven maar wat wel redelijk irritant is.
Wanneer ik hem opstart blijft ie soms op zwart staan maar het rode lampje blijft wel knipperen wat neem ik aan betekent dat ie wel stroom krijgt (voorbeeld hoe die er ongeveer uit ziet ). Soms doet ie het ook niet. Ook gaat ie soms op zwart als ik via alt tab uit een game ga naar bijvoorbeeld een internet pagina gaan.

Ik vroeg me af of iemand dit misschien herkent en weet wat hier aan gedaan kan worden.

Alvast bedankt voor de moeite!

Hoi,

Ik zou zo snel niet de oplossing weten maar gezien je probleem denk ik eerder dat je het in de videokaart moet zoeken en niet in je scherm.
Lijkt een probleem met het signaal naar je monitor toe.

Heb je wel eens geprobeerd om een andere kabel te gebruiken?
Heb je wel eens geprobeerd of een andere monitor dat ook doet?

Groeten Marcel

Ja, had ik er eigenlijk bij moeten zetten. Dank voor de bijval Marcel, is vaak een zaak van dingen uitsluiten om de oorzaak te achterhalen.

Nog niet geprobeerd nee. Volgens mij had ik er ook maar 1 kabel bij zitten. Maar ik snap eigenlijk niet waarom dit dan soms wel en soms niet gebeurd?

Hoe dan ook binnenkort komt mijn nieuwe computer dus dan kan ik gelijk uitsluiten of het de videokaart is of niet :P

Als ik een nieuwe VGA kabel koop voor mijn monitor Samsung Synchmaster T200 Maakt het dan uit wat voor merk/ lengte ik koop? Mijn huidige is eigenlijk net iets te klein dus ik wil een van 3 meter kopen. Maakt dat uit voor de resolutie of iets dergelijks?

Nee hoor, behalve als je er 1 zou kopen van 10 meter dan maakt dat verschil.

Groeten Marcel

DVI is idd beter (=digitaal)
Wat heb je nu dan voor kabel die niet past, een vga?

Groeten Marcel

Ik heb een DVI-D ( denk ik ) zat bij het beeldscherm.
Ik kan hem misschien ook op me video kaart zetten MSI Radeon 3GB maar dat is een DVI-I en het aantal pinnetjes is ook niet gelijk dus ik weet niet of dit zo wel past?

Geprobeerd op mijn nieuwe PC met oude en nieuwe kabels. Lijkt goed te werken. ( nog niet uitgevallen )
Alleen nu valt me wel op dat als het scherm donker is hij begint te zoemen....

Haha.....dat heb ik op mijn TV.
Kan op zich geen kwaad en schijnt met de transformer te maken te hebben maar het fijne weet ik er ook niet van.

Laat me niet eens beginnen over mijn tv die schop ik ook nog eens het raam uit:p

Maar ik heb het gefixed ( denk ik ) beeldscherm stond op dynamic contrast ( hierdoor was ie ook altijd erg donker met een donkere achtergrond ) nu staat op een andere en doet ie het niet meer :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan